فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس خبر داد؛

حضور ۶۰۰ نخبه جهادی از سراسر کشور در «فردوس»/ ۸ گروه جهادی برتر در اجلاسیه ملی جهادگران تجلیل می‌شوند

«فاطمی‌نسب» با اشاره به اینکه روز ۱۳ شهریور شاهد حضور ۶۰۰ نخبه جهادی از سراسر کشور و ۲۵۰۰ مهمان در اجلاسیه ملی جهادگران خواهیم بود، گفت: تاکنون در شهرستان فردوس ۷۲ گروه جهادی استانی، شهرستانی و کشوری با ۹۶۰ نفر روز فعالیت کردند.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ - 29August 2022

حضور ۶۰۰ نخبه جهادی از سراسر کشور در «فردوس»/ ۸ گروه جهادی برتر در اجلاسیه ملی جهادگران	جلیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمد فاطمی‌نسب» فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس امروز (دوشنبه) در جلسه  مجمع فعالان برتر رسانه‌ای خراسان جنوبی با محوریت برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران، اظهار داشت:  در مقابل کار رسانه‌ای دشمن باید یک جبهه تشکیل و هم‌افزایی را سرلوحه این اقدام ارزشمند قرار داد.

وی به برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس اشاره و بیان داشت: در راستای برگزاری این اجلاسیه ملی ۱۳ کمیته اعم از علمی، پشتیبانی، مشارکت‌های مردمی، اردوهای جهادی، بانوان، نمایشگاه و فرهنگی هنری از ۲ ماه قبل در فردوس تشکیل شده که تا روز برگزاری اجلاسیه برنامه‌های تعیین شده را پیگیری می‌کنند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس یکی از اهداف بزرگ ان اجلاسیه را تبیین شخصیت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبیین سبک و سیره ایشان در خدمت‌رسانی ذکر و مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۷ جوان ۲۹ ساله‌ای بوده و هیچ مسئولیتی نداشتند؛ لذا تبیین سیره و سبک ایشان از مهم‌ترین اهداف است.

فاطمی‌نسب از حضور گروه‌های جهادی مهمان و بومی در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: تاکنون در شهرستان فردوس ۷۲ گروه جهادی استانی، شهرستانی و کشوری با ۹۶۰ نفر روز فعالیت کردند.

وی با تأکید بر اینکه این فعالیت‌ها ادامه دارد و در روزهای آینده شاهد حضور گروه‌های جهادی پزشکی در شهرستان خواهیم بود، افزود: همچنین یک گروه جهادی ۱۶۰ نفره دام‌پزشکی وارد استان خواهند شد و به مردم این مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس با اشاره به اینکه روز ۱۳ شهریور شاهد حضور ۶۰۰ نخبه جهادی از سراسر کشور و ۲۵۰۰ مهمان در این اجلاسیه خواهیم بود، خاطرنشان کرد: رونمایی از کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دوباره فردوس» افتتاح نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با ۸۰ غرفه، افتتاح نمایشگاه عکس در قالب روایت جهاد مقدس و تجلیل از هشت گروه جهادی برتر کشوری و برگزاری کارگاه آموزشی برای جهادگران از اهم برنامه‌های این اجلاسیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها