یمن:

هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی پاسخی سخت و کوبنده دارد

نیرو‌های مسلح یمن ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ارتکاب هرگونه حماقت علیه مردم این کشور، اعلام کرد که به هرگونه تجاوز رژیم اشغالگر پاسخ قاطع داده خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 29August 2022

هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی پاسخی سخت و کوبنده داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ارتکاب هرگونه حماقت علیه یمن هشدار داده و تأکید کردند که در مقابل هرگونه تجاوز علیه یمن سکوت نخواهد کرد، بلکه به‌صورت مناسب به آن پاسخ خواهد داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیرو‌های مسلح یمن برای اجرای تمام گزینه‌هایی که فرماندهی کل در هر زمانی تعیین کند، آمادگی دارند و دشمن باید این هشدار را جدی بگیرد؛ چرا که رهبری، ملت و نیرو‌های مسلح یمن در پاسخ سخت و دردناک به هر گونه تجاوز علیه کشور خود تردید نخواهند کرد و پیروزی از جانب خداوند خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید: یمنِ سرافراز و با استقامت در مقابل هرگونه حماقت علیه این ملت که همیشه منتظر مقابله با دشمن صهیونیستی هستند، دست‌بسته نخواهد ماند.

نیرو‌های مسلح یمن تأکید کردند: اخیراً اطلاعاتی به‌صورت عمدی از منابع صهیونیستی درباره انجام عملیات نظامی در اوایل ماه جاری میلادی علیه یمن درز کرد که صحت نداشت؛ ولی تداوم انتشار عمدی این‌گونه ادعا‌ها نشان از قصد و نیت خبیث رژیم مجرم صهیونیستی علیه ملت یمن دارد. ما تأکید می‌کنیم که از جایگاه وظیفه جهادی خود مبنی بر دفاع مقدس از ملت و کشور یمن، برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی آماده هستیم.

در پایان این بیانیه تصریح شد: اظهارات خصمانه مقامات صهیونیست بیانگر حجم میزان عداوت و دشمنی صهیونیست‌ها با ملت آزاده و مستقل یمن است که در عین حال نشان می‌دهد صهیونیست‌ها نیز مانند مزدوران آمریکا در عربستان و امارات در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند؛ چرا که در مقابل ملت مجاهد و مؤمنی قرار گرفته‌اند که جز برای خداوند سر تسلیم فرود نمی‌آورد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار