وزیر ورزش و جوانان:

کردستان از استان‌های مستعد و معتقد به آرمان‌های نظام است

«سجادی» گفت: کردستان یکی از استان‌های شگفت‌انگیز، پر از استعداد و معتقد به آرمان‌های نظام است و خوشبختانه حوزه ورزش استان نیز در کشور حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۵۴۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ - 29August 2022

کردستان، یکی از استان‌های شگفت‌انگیز، مستعد و معتقد به آرمان‌های نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به کردستان در مراسم افتتاح ۲۳ پروژه ورزشی در این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت، با بیان اینکه ورزش باید در دولت جدید رویدادمحور شود، اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه، فعالیت‌های ورزشی بجز در سالن‌ها، باید در اماکن روباز نیز برگزار و در سطح روستاها هم تقویت شود.

سجادی با بیان اینکه در هفت ماه از آغاز دولت تا پایان سال گذشته پروژه‌های زیای در سطح کشور افتتاح شده است، افزود: هم‌اکنون چهار هزار سمن فعال در حوزه ورزش در کشور وجود دارد که ساماندهی این تعداد سازمان مردم‌نهاد، خودش یک پروژه است.

وی ادامه داد: با وجود این تعداد سمن و تنوع عملکردشان، تحولات زیادی در حوزه ورزش صورت گرفته و می توان گفت فصل جدیدی در حوزه جوانان تعریف شده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح مرد: با وجود همه محدودیت‌ها، اتفاقات خوبی در کشور روی داده است، اما آمار و ارقام نشان می‌دهد که در دولت جدید اتفاقات در حوزه ورزش و جوانان متفاوت بوده است؛ طوری که در هفته تربیت بدنی بالغ بر هفت هزار رویداد اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه دولتمردان و نظام، امید زیادی به نحوه فعالیت و بروز جوانان برای حل مسائل کشور دارد، افزود: بعد از انقلاب، هر زمانی اتفاق خاصی افتاد، مردم به ویژه جوانان وارد میدان شده و تحول ایجاد کردند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه جوانان بعد از انقلاب همیشه تاریخ‌ساز بوده اند، ادامه داد: خوشبختانه معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان، به دستور رییس جمهور، دبیر شورای عالی جوانان است که نشان از نگاه ویژه دولت به جوانان دارد.

سجادی به اهتمام استانداران به ستاد ساماندهی امور جوانان در استان ها اشاره و آن را اررشمند دانست و یادآور شد: با وجود شیوع کرونا و خسارت‌های زیاد به حوزه ورزش، آمارها در یک سال اخیر نشان از برگزاری رویدادهای بسیار متنوع ورزشی در کشور دارد.

وی تاکید کرد: ارقام و آمار بیانگر آن است که پارسال هفته تربیت بدنی و همینطور ۱۴ روز تعطیلات نوروزی، هرکدام هفت هزار برنامه و رویداد ورزشی برگزار شده که رقم قابل توجهی است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: از آغاز بکار دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۰، به اندازه ۹ سال گذشته، از لحاظ متراژ، پروژه ورزشی ناتمام به اتمام رسید که رکوردی جدید بود.

وی با بیان اینکه کردستان، یکی از استان‌های شگفت‌انگیز، پر از استعداد، جذاب، سخت‌کوش، نوع‌دوستی، مهمان‌نوازی و معتقد به آرمان‌های نظام بوده که کمتر استانی به این زیبایی در کشور وجود دارد، یادآور شد: خوشبختانه حوزه ورزش استان نیز در کشور حرف برای گفتن دارد.

سجادی با بیان اینکه امیدواریم برنامه‌های ورزشی در استان بهتر از گذشته و مدون پیش برود، تصریح کرد: باید منابع مالی و تسهیلاتی و سازمانی تقویت شود؛ چراکه این مهم، جزو ضروریات است؛ کما اینکه مشکلات استانی در جلسات کشوری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار