فرمانده سپاه استان کرمان:

سپاه ثارالله ۹۶۰۰ شغل ‌در استان کرمان ایجاد کرده است

«نظری» گفت: ۹ هزار و ۶۸۱ شغل از محل پرداخت تسهیلات زود بازده در استان توسط سپاه ثارالله استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۴۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ - 29August 2022

سپاه ثارالله ۹۶۰۰ شغل ‌در استان کرمان ایجاد کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشوری برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی استان در یک‌سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در بحران‌های مختلف انجام دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۹۰ گروه جهادی در استان کرمان ثبت سامانه اطلس شدند، بیان کرد: چهار قرارگاه جهادی در استان کرمان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۳۳۳ گروه جهادی مستقیم در سیل وارد عمل شده و به مردم امدادرسانی و خدمت‌رسانی داشتند، گفت: تعمیر و بهسازی و لایروبی منازل بخشی از اقدامات گروه‌های جهادی استان کرمان است.

سردار نظری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰۹ روستا با اقدامات گروه‌های جهادی و کمک خیرین آبرسانی شدند، ادامه داد: آبرسانی به ۵۱ روستا در سال جاری در دستور کار است و تا پایان سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال وارد عمل شدیم و ۹ هزار و ۶۸۱ شغل از محل پرداخت تسهیلات زود بازده در استان ایجاد شده است، افزود: هزار و ۷۶۱ پروژه عام المنفعه و کمک به محرومان در استان در یک‌سال گذشته در استان کرمان احداث شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار