معاون رئیس‌جمهور در دیدار با مادر شهید «انجم‌شعاع»:

دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان توفیق است

«لطیفی» گفت: با آرزوی سلامتی برای این اسوه صبر و مقاومت و علو درجات شهید انجم شعاع، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان توفیقی است که شامل حال ما شده.
کد خبر: ۵۴۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ - 29August 2022

دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان توفیقی است که شامل حال ما شده

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،  «میثم لطیفی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور همراه با «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان، «سعید ایرانمنش» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران، «جعفر رودری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مجتبی گوهرریز رئیس بنیاد شهرستان کرمان و جمعی دیگر از مسئولین استان امروز با مادر شهید والامقام «حسن انجم شعاع» دیدار و گفت‌وگو کردند.

لطیفی در این دیدار گفت: با آرزوی سلامتی برای این اسوه صبر و مقاومت و علو درجات شهید انجم شعاع، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان توفیقی است که شامل حال ما شده.

«سعید ایرانمنش» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بابیان اینکه قرار دادن حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ما است، بیان کرد: شهدا باگذشت از جان و مالشان بزرگ‌ترین درس آزادی و آزادگی را به ما آموختند و ما امروز وظیفه‌داریم ادامه‌دهندگان راستین راه شهدا باشیم و کاری کنیم خانواده آن‌ها در آسایش و آرامش باشند.

 شهید والامقام حسن انجم شعاع دوازدهم فروردين 1339، در شهرستان كرمان به دنيا آمد. پدرش اكبر و مادرش فاطمه نام داشت. تا پايان دوره كارداني درس خواند. معلم بود. سال 1361 ازدواج كرد و صاحب یک پسر شد. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. هشتم مرداد 1362، در عملیات والفجر 3 منطقه مهران به شهادت رسيد. پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال 1367 پس از تفحص به وطن بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار