معاون دادستان مشهد:

یاد شهدا مانع غفلت در جامعه می‌شود

«رحمانی» گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه غافل شدن از یاد شهداست، درحالی که با الگو قرار دادن شهدا می‌توان خالصانه در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.
کد خبر: ۵۴۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ - 01September 2022

یاد شهدا مانع غفلت در جامعه می‌شود// چینش عکس ها اشتباه است باید ستونی باشد.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا، «اسماعیل رحمانی» معاون دادستان مشهد، «حمید آقاسی‌زاده» دبیر تشکل‌های مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی امروز با حضور در منزل این شهید والامقام با مادر و خواهران شهید کاوه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

رحمانی در این دیدار با بیان اینکه هر زمان در انجام کارها با مشکل روبرو می‌شویم با توسل به شهدا مشکلات حل می‌شود، اظهار داشت: یکی از مشکلات امروز جامعه غافل شدن از یاد شهداست، درحالی که با الگو قرار دادن شهدا می‌توان خالصانه در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.

وی درخصوص ترویج عفاف و حجاب در جامعه گفت: در مقابل جنگی که نظام سلطه علیه حجاب و عفاف به راه انداخته باید هوشیار و ثابت قدم باشیم و به رغم همه سختی‌ها در برابر اقدامات ضدفرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی عنوان داشت: شهدا در مقابل دشمنان مقاومت کردند. به برکت خون پاک شهیدان و هدایت‌های داهیانه امامین انقلاب باعث شده تاکنون انقلاب اسلامی علی‌رغم دشمنی‌های افراد منافق‌صفت به راه خود ادامه دهد.

خواهر شهید کاوه نیز در این دیدار بیان داشت: باید با رفتار و عملکرد خوب خود، افراد را به عفاف و حجاب تشویق کنیم نه به اجبار، چراکه استفاده از ابزار اجبار امری نادرست و بی‌اساس است. تأثیری که رفتار غیرمستقیم بر افراد می‌گذارد ماندگارتر و بیشتر از رفتار مستقیم است.

در ادامه این دیدار مادر شهید کاوه و محمد رضایی همرزم شهید به بیان خاطراتی از فرمانده شهید لشکر ویژه شهدا پرداختند که نشان از مهربانی، شجاعت، زیرکی و بینش این شهید بزرگوار داشت.

سردار سرلشکر «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا در سال ۱۳۴۰ در مشهد متولد شد وی سرانجام یازدهم شهریور ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه عمومی حاج عمران بر اثر اصابت ترکش خمپاره در ۲۵ سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار