توسط بسیج ادارات سپاه امام رضا (ع) آغاز شد؛

رزمایش خدمت‌رسانی به حاشیه شهر مشهد و روستاها

رزمایش خدمت‌رسانی تخصصی بسیج ادارات سپاه امام رضا (ع) به مردم حاشیه شهر مشهد و روستا‌های استان خراسان رضوی به منظور رفع مشکلات اداری آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 30August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با روز بسیج کارمندان، در مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار «ابوالفضل کهنسال» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان رضوی و گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت حوزه شهید رجایی، رزمایش خدمت‌رسانی تخصصی بسیج ادارات سپاه امام رضا (ع) به مردم حاشیه شهر مشهد و روستا‌های استان خراسان رضوی امروز در فرهنگسرای غدیر آغاز شد.

سرهنگ کهنسال در این مراسم به تبیین ویژگی‌های بسیجیان پرداخت و اظهار داشت: نخستین ویژگی بسیجی اخلاص است که در مسیر جلب رضایت الهی برای خدمت به مردم فداکاری و ایثار می‌کند.

وی بصیرت را دیگر خصوصیت بسیجیان دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی باید با داشتن بصیرت نسبت به مسائل زمان خود آگاهی داشته باشد تا در زمان لازم به تکلیف عمل کند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان رضوی تصریح کرد: رزمایش خدمت رسانی بسیج ادارات توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در حوزه‌های تخصصی از هشتم شهریور به مدت یک هفته در شهر‌های کم‌برخوردار، حاشیه شهر‌ها و روستا‌های استان به منظور رفع مشکلات اداری این اقشار برگزار می‌شود.

کهنسال گفت: تاکنون 550 پایگاه بسیج در دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شده که 70 درصد کارمندان استان به عضویت این پایگاه‌ها درآمدند.

در این همایش از خانواده شهید «قربانعلی کوچری» نخستین فرماندار شهید کشور، خانواده شهید کارمند، مدیران و کارمندان نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار