مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در نیروی انتظامی:

وجه تمایز ایران اسلامی با کشورهای دنیا نعمت ولایت است

«ملک‌محمدی» با بیان اینکه به برکت ولایت، دشمنان مأیوس می‌شوند، گفت: وجه تمایز ایران اسلامی با کشورهای دنیا بهر‌مندی از نعمت ولایت است
کد خبر: ۵۴۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 30August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «حسن ملک‌محمدی» مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در نیروی انتظامی امروز در یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد، داشتن وحدت، بصیرت و ولایت را از مولفه‌های قدرت عنوان کرد و اظهار داشت: اولین مولفه قدرت وحدت است و ملت ایران حول محور ولایت، از وحدت بالایی برخوردار هستند به طوری که با همه گرایش‌ها، در همه صحنه‌های انقلاب و نظام حضور فعالی دارند.

وی با بیان اینکه کشور ایران از هر دو نوع قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار است، افزود: از نظر نفت و گاز به صورت ترکیبی رتبه اول را داریم و علاوه بر این، بالاترین گنج‌های ایران نیروی انسانی است که در تراز شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به رشادت رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس، گفت: این استان بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم کرده و رزمندگان این استان در جنگ خط‌شکن بودند و یک استان پر خیر و برکت، با صبر و قناعت و ولایت‌مدار است.

ملک‌محمدی با بیان اینکه باید قدر خودمان را بدانیم و هم‌افزایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، گروه‌هایی با سلایق مختلف را سازماندهی کرد و نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد و به فرموده ایشان باید ورودی‌ها را راحت بگیریم تا مردم زیر خیمه ولایت بیایند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستیم و باید در همه جلسات یاد آنها را گرامی بداریم، اضافه کرد: تواضع شهید رجایی و ادب و اخلاق شهید باهنر، مردمی بودن و وجدان کاری این شهدای والامقام، باید برای همه مسئولان الگو باشد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی گفت: بعد از سه دهه مفتخر به نعمت دولتی جهادی و انقلابی به ریاست یک فقیه و دانشمند شدیم و فرصت استثنائی برای ما است، میدان خدمت فراهم است و برای همه ارگان‌ها و نهادها این یک فرصت استثنایی است و باید بصیرت داشته باشیم حق را از باطل بشناسیم.

وی تأکید کرد: باید مانند شهید سلیمانی که درک درست از ولایت داشت عملا التزام به ولایت داشته باشیم، بصیرت، دیانت، فقاهت، شجاعت و تواضع شهید سلیمانی یک الگو برای ملت ایران است. شهید رجایی امام امت را باور کرده بود و مطیع امام بود اگر این‌گونه به ولی فقیه نگاه کنیم، می‌توانیم خودمان را ادامه‌دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر بدانیم. ما در عصر غیبت از بزرگ‌ترین نعمت یعنی ولایت برخورداریم.

ملک‌محمدی با بیان اینکه به برکت ولایت، دشمنان مأیوس می‌شوند، تصریح کرد: عالی‌ترین وجه تمایز ما با دنیا این است که از نعمت ولایت برخورداریم و عاملی که موجب می‌شود دشمنان قدرت نداشته باشند به ایران حمله کنند، همین موضوع است و ان‌شاءالله این نظام و انقلاب و این ملت زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار