معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بیان دستاوردهای نظام مصداق جهاد تبیین است

«هاشمی‌مهر» گفت: یکی از مصادیق و معیارهای جهاد تبیین می‌تواند بیان دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی در طول یک سال گذشته باشد.
کد خبر: ۵۴۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 30August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور حجت‌الاسلام «حسن ملک‌محمدی» مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در سالن «حکیم جرجانی» شهر یاسوج برگزار شد.

«سید جواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مصادیق و معیارهای جهاد تبیین می‌تواند بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی در طول یک سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم توفیقات زیادی در طول یک سال گذشته داشت، افزود: اجرای قانون، عدالت‌محوری و مبارزه با فساد در ارکان دولت از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده است. دولت سیزدهم، علی‌رغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، در حوزه‌های مختلف توفیقات زیادی داشت که از آن جمله می‌توان به تأمین سه برابری ذخایر ارزی کشور، پرداخت بدهی‌های به جا مانده از گذشته و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد.

هاشمی‌مهر انجام اصلاحات اقتصادی در بحث اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را از دیگر اقدامات دولت عنوان و بیان کرد: دولت سیزدهم به جهت میثاقی که با مردم بسته بود در همان سال اول خدمت، اصلاحات اقتصادی را انجام داد که با همکاری بسیار خوب مردم این کار اجرایی شد.

وی پیشرفت‌های دیپلماسی دولت در سطح منطقه و جهان، ارتباط خوب دولت با کشورهای مختلف جهان و عضویت جمهوری اسلامی در سازمان همکاری شانگهای را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار