رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

خدمت به مردم؛ راز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر/ دستاورد‌های دفاعی کشور شگفت‌آور است

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد دولتمردان ارزشی و مردمی انقلاب اسلامی هستند که در خدمت به مردم از هیچ فرصتی دریغ نمی‌کردند.
کد خبر: ۵۴۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 30August 2022

خدمت به مردم؛ راز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر/ دستاورد‌های دفاعی و نظامی ما شگفت‌آور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امروز (سه‌شنبه) در مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد النبی شهر کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به زندگی شهید رجایی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نماد دولتمردان ارزشی و مردمی انقلاب اسلامی هستند که در خدمت به مردم از هیچ فرصتی دریغ نمی‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی رییس جمهور در خدمت به مردم؛ از مسئولان و مدیران کشور که به امانت به آن‌ها مسئولیت داده شده است، خواست برای ادای به وظیفه خود در خدمتگزاری به مردم غیور ایران از هیچ فرصتی کوتاهی نکنند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور راز جاودانه بودن شهیدان رجایی و باهنر را خدمت به مردم دانست و خطاب به مسئولان گفت: این مسئولیت‌ها امانت در دست شما و فرصت آن نیز بسیار محدود است؛ بنابراین در ادای وظیفه و خدمت به مردم هیچ فرصتی را از دست ندهید.

وی به تلاش‌ها شبانه‌روزی رییس جمهور در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی نیز خود را در مسیر خدمت به مردم قرار داده و بدون هیچ استراحتی حتی روز‌های تعطیل هم در سفر به استان‌ها، به مردم خدمت می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: برای برخی‌ها سوال است که چرا ما اصرار داریم مناسبت‌هایی مانند هفته دولت، قوه قضاییه، دفاع مقدس و دیگر موضوعات را گرامی بداریم؛ باید بگوییم که این برای انتقال به نسل جوان و بعدی است؛ نسلی که تحولات و حوادث انقلاب اسلامی را ندیده و نمی‌داند زمانی که ملت ایران خواست روی پای خودش بایستد، مستقل و آزاد باشد و دیگر نوکر نباشد، آقای خودش باشد، دشمنان و نظام سلطه چه بلا‌هایی بر سر او با ترور، جنگ و تحریم آوردند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به بیش از هزار و ۱۵۰ بار بمباران، تقدیم ۱۰ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و بیش از هزار شهیده استان کرمانشاه در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اما مردم ایران با تمام سختی‌هایی که دشمنان در برابر خواست آن‌ها قرار دادند، با روحیه ایثار و شهادت، ایستادگی و مقاومت و از قرآن و اسلام دفاع کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دفاعی و نظامی کشورمان که روز‌های گذشته برگزار شد و روسای جمهور، قوه قضاییه و مجلس نیز از آن بازدید کردند، گفت: قدرت دفاعی و نظامی ما نه در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بلکه با ۲ سه سال پیش نیز قابل قیاس نیست.

حجت‌الاسلام آقاجانپور افزود: دستاورد‌های دفاعی و نظامی ما به اذعان خیلی‌ها شگفت‌آور است که با اتکا بتوان داخلی و متخصصان و دانشمندان کشورمان ساخته شده است.

وی با اشاره به تحولات کشور‌های منطقه‌ای و امنیت داخلی کشور، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خیلی دوست دارند به کشور ما تجاوز و حمله کنند؛ اما توان آن را ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار امیداوری کرد که در بخش‌های دیگر نیز همانند حوزه دفاعی و نظامی به دستاورد‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار