مشاور رئیس جمهور:

دولتمردان باید مانند مردم زندگی کنند

«محمد» گفت: در این بحران‌های سختی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه برای کشور ایجاد کردند باید دولتمردان مثل مردم زندگی کنند، اما اگر دولتمردی خود را از مردم جدا بداند، گناه نابخشودنی است و بدهکار به خون شهدا خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ - 30August 2022

دولتمردان باید مانند مردم زندگی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی امروز (سه‌شنبه) در یادواره شهدای کارمند شهرستان اسدآباد اظهار داشت: چه خوش گفت شهید سلیمانی که ما ملت امام حسین هستیم و هر کجا این انقلاب بزرگ و خدایی تهدیدی برایش ایجاد شد؛ با لطف خداوند، شهادت و الگو گرفتن از فرهنگ ناب حسینی از بحران‌ها رهایی پیدا کرد‌یم.

وی با بیان اینکه راه انقلاب ما راه انبیا و اولیا است، افزود: همه انبیا از حضرت آدم تا خاتم به دنبال ایجاد یک حکمرانی الهی در زمین بودند، هر وقت هم قد علم کردند که حرف خدا را در این زمین پایه‌ریزی کنند، عده‌ای اشرار که نفعشان در حرف خدایی نبود ایستادگی و برای انبیا و اولیا مشکل‌سازی کردند و تاریخ سراسر از حوادثی است که بین دو جبهه حق و باطل اتفاق افتاده است.

محمد خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) هم به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بود، منتها این پرچم را به دست امیرالمومنین داد و یک به یک به دست اهل بیت سپرده شد و خیلی هم تلاش کردند اما کسانی که نفعشان در دنیاطلبی است و نمی‌خواهند عدالت برقرار و بساط ظلم برچیده شود، همیشه مقابله کردند و این آرزو به دل اهل بیت عصمت و طهارت ماند که یک حکمرانی اسلامی و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی تشکیل شود.

وی عنوان کرد: هر کدام از شهدا با صدها امید و آرزو در دوران جوانی برای اینکه حق و راه امام تثبیت شود، آرزوهای خود را کنار زدند و با ارزش‌ترین هستی خود که جانشان بود را در راه اخلاص گذاشتند و برای خدا معامله کردند.

مشاور رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان هر روز توطئه جدیدی بر علیه ایران اسلامی اعمال می‌کنند، گفت: باید یادی از شهدای مدافع حرم کنیم که وقتی دشمن با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال تغییر منطقه خاورمیانه بود و برنامه‌ریزی‌اش به گونه‌ای بود که کشور ما دچار حادثه و بحران‌هایی و دچار تجزیه شود، این پیروان راستین خط امام و رهبری با مقاومت، عرصه را بر دشمنان تنگ کردند.

وی ادامه داد: شاهد آن بودیم که چطور این دشمن بی‌رحم در سرزمین خودش نابود شد و همچنان پرچم امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) برافراشته ماند و خون‌های پاکی برای ایجاد حکمرانی اسلامی ریخته شد.

محمد تصریح کرد: ما امروز وارث این پرچم هستیم و این پرچم را امروز به دست ما دادند؛ خیلی بار بزرگی است و باید تلاش کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم که البته هستیم. اگر امروز شهدا بودند از ما چه می‌خواستند و آیا ما مطابق با آن چیزی که مدنظر آنان بود حرکت کردیم با نکردیم.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: دولت‌ها در معرض نقد و تجزیه و تحلیل مردم هستند و اساس دولت اسلامی مردم است، نه به شعار نه به زمان انتخابات، بلکه مردم ناظر هستند و ناظر بر اعمال دولت‌‎ها و دولتمردان هستند.

مشاور رئیس جمهور متذکر شد: اگر کسی از این پست و مقام سوء استفاده کند، خیانت به خون شهدا کرده است، این پست و مقام یک امانت است‌. امروز مبنای دولت سیزدهم دولت مردمی و انقلابی، حضور در بین مردم شنیدن درد دل و مشکلات مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در این بحران‌های سختی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه برای کشور ایجاد کردند باید دولتمردان مثل مردم زندگی کنند، اما اگر دولتمردی خود را از مردم جدا بداند و دنبال رانت‌خواری باشد گناه نابخشودنی است و بدهکار به خون شهدا خواهد بود.

محمد تصریح کرد: به لطف خدا علی رغم اینکه در دولت‌های قبل مشکلاتی در این زمینه بود، اما دولت سیزدهم اهتمام ویژه دارد که آن چارچوب‌ها و قواعد و آن چیزی که از اسلام ناب برمی‌آید را پیاده کند، البته نه ۱۰۰ درصد اما اینکه این روحیه در بین دولتمردان دولت سیزدهم است، خودش قابل ستایش و ستودنی است.

وی متذکر شد: ما خودمان را خدمتگزار مردم می‌دانیم و با اطلاع از مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند در تلاش برای رفع آنان هستیم. اگر همه با هم دست در دست هم، پشت به پشت هم حرکت کنیم؛ خداوند وعده پیروزی داده و امیدواریم خداوند لطف کند و دشمنان را سرکوب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار