همایش مدافعان حریم خانواده در یاسوج برگزار شد

همایش مدافعان حریم خانواده با حضور خانواده شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷ - 30August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، همایش مدافعان حریم خانواده عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح، «سید جواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی دیگر از مسئولان استانی و همچنین با حضور خانواده شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» در سالن «حکیم جرجانی» شهر یاسوج برگزار شد.

«سید جواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش اظهار داشت: مردم این استان نسبت به جمعیت، بیشترین حضور را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند و با تقدیم بیش از یک هزار و 880 شهید از پیش‌قراولان عرصه جهاد و شهادت هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز افتخار می‌کنیم میزبان همسر شهید عبدالله اسکندری هستیم، شهیدی که به عنوان خادم الشهدا خدمت می‌کرد و خود به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از هشت سال به کشور بازگشت.

هاشمی‌مهر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین، گفت: یکی از مصداق‌های جهاد تبیین، بحث حجاب و عفاف است که مورد تأکید دین اسلام و ائمه معصومین (ع) بوده و ما به‌عنوان پیروان ائمه معصومین باید به این فریضه الهی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به مسأله حجاب در مقابل تهاجم بی‌واسطه دشمنان جمهوری اسلامی بسیار ضروری و از واجبات است، ابراز کرد: آسیب زدن به ارزش‌های معنوی و اعتقادی ما از نقشه‌های شوم دشمنان است، یکی از باورهای دینی ما، حجاب و عفاف است که باید اجازه ندهیم دشمن در توطئه‌های خود نسبت به مسأله حجاب موفق شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجاب و عفاف را از عرصه‌های ضروری و مهم و اثرگذار برای تحکیم بنیان خانواده عنوان و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دو قانون جدی در بحث خانواده و جمعیت و بحث عفاف و حجاب مصوب کرده است که در این راستا، دو قرارگاه «حجاب و عفاف» و «دفاع از خانواده و جوانی جمعیت» در استان تشکیل شده است.

برپایی «ایستگاه نقاشی کودکان»، «پاتوق کتاب»، «نمایشگاه حجاب و عفاف» و «نمایشگاه عرضه پوشاک اسلامی» از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

همچنین در این همایش، با اهدای لوح سپاس از همسر و دختر شهید «عبدالله اسکندری» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها