مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

فرهنگ ایثار و شهادت راهکاری علیه هجمه‌ فرهنگی دشمنان است

«سلامی» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهمترین راهکار مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود و باید با شیوه‌های جذاب فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.
کد خبر: ۵۴۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ - 31August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان،سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان صبح امروز (چهارشنبه) در حوزه علمیه  خواهران استان سمنان در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «مهدی نجم» مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضامن سلامت دینی و اخلاقی جامعه است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهمترین راهکار مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود و باید با شیوه‌های جذاب فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با تأکید بر اینکه خواهران طلبه اقدامات تبلیغی و فرهنگی خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده‌اند، تاکید کرد: تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس، حضور خواهران مبلغ در دانشگاه‌ها، مدارس، سازمان‌ها و... از جمله مهمترین اقدامات تبلیغی حوزه علمیه خواهران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی درباره درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس مطرح کرد: تدریس این درس در حوزه‌های علمیه ضروری است، زیرا مبلغین اصلی در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران پرورش می‌یابند و تریبون‌هایی را در اختیار دارند که می‌توانند مباحث مربوط به حوزه دفاع مقدس و مقاومت را تبیین کنند.

سلامی ادامه داد: معرفی ظرفیت‌های تبلیغی حوزه علمیه خواهران به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای آموزش تبلیغ تخصصی ویژه دفاع مقدس و نیز معرفی ظرفیت‌های پژوهشی، ادبی، فرهنگی و هنری حوزه علمیه خواهران برای تالیف و تدوین آثار دفاع مقدس و مقاومت از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها