مسئول سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ:

تولیدات شبکه نمایش خانگی یکی از عوامل کاهش نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای در خانواده‌ها است

صمدی‌نیا گفت: اگر حمایت مجموعه‌های مختلف فرهنگی از پلتفرم‌های نمایش خانگی زودتر صورت می‌گرفت، احتمال داشت که ساترا در انجام اقدامات خود تامل بیشتری به خرج دهد.
کد خبر: ۵۴۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 31August 2022

تولیدات شبکه نمایش خانگی یکی از عوامل کاهش نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای در خانواده‌ها استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «شهرام صمدی‌نیا» مسئول سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ با اشاره به اختلافات پیش‌آمده میان ساترا و پلتفرم‌های نمایش خانگی طی روز‌های گذشته اظهار داشت: چنانچه حمایت مجموعه‌های مختلف فرهنگی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پلتفرم‌های نمایش خانگی زودتر صورت می‌گرفت، این احتمال وجود داشت که ساترا در انجام اقداماتی همچون مخالفت علنی و آشکار با اقدامات صورت گرفته در پلتفرم‌های نمایش خانگی تامل بیشتری به خرج دهد.

صمدی‌نیا افزود: با رویکرد‌های حمایتی اتخاذ شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پلتفرم‌های نمایش خانگی انتظار می‌رود که شرایط بهتری برای فعالیت و ارائه آثار متنوع این پلتفرم‌ها طی ماه‌ها و سال‌های آتی فراهم شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ با اشاره به اقبال اقشار مختلف مردم از آثار شبکه نمایش خانگی طی سالیان گذشته اظهار کرد: تولیدات پلتفرم‌های نمایش خانگی در ژانر‌ها و سبک‌های مختلف، یکی از عوامل کاهش نفوذ ماهواره‌ها در خانه‌های مردم است.

صمدی‌نیا همچنین پلتفرم‌های نمایش خانگی را یک فرصت و یکی از ابزار‌های اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

وی همچنین گفت: با توجه به محدودیت‌های رسانه ملی در پخش آثار مختلف که امری طبیعی و لازم است، تولیدات شبکه نمایش خانگی را می‌توان به عنوان یک مکمل برای تولیدات صداوسیما قلمداد کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها