پیام تبریک امیر «رحیم‌زاده» به مناسبت روز پدافند هوایی

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با صدور پیامی روز پدافند هوایی را به فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 31August 2022

پیام تبریک امیر سرتیپ رحیم زاده به مناسبت روز پدافند هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با صدور پیامی دهم شهریور، روز پدافند هوایی را به آحاد فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهم شهریور ماه به عنوانِ روز پدافند هوایی، فرصتی است برای یادآوری و تمجید از پایمردی غيور مردانی که در دفاع از حریم آسمان پهناور کشور عزیزمان با شجاعت و فداکاری سر از پای نشناختند و در این دفاع جانانه و جهاد فی سبیل الله، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشتند و شهدای گرانقدری تقدیم این نظام مقدس نمودند.

امروز کارکنان مؤمن، شجاع و ولایتمدار پدافند هوایی، در ادامه راه شهدای گرانقدر عرصه دفاع از عزت و شرف این کشور پرافتخار، به عنوان محافظان آسمان امن کشور، با توکل به خدای بزرگ، هوشیاری کامل، چشمانی بیدار و با اقتدار مثال زدنی سد محکمی در برابر هرگونه تجاوز و گستاخی دشمنان میهن اسلامی ایجاد نموده اند.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، بویژه شهدای عزیز پدافند هوایی، روز پدافند هوایی را به همه همرزمان مؤمن، غیرتمند و پرتلاش خودم تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را مسئلت می نمایم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور
سرتیپ ستاد قادر رحیم زاده

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار