فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

پیشرفت‌های «پدافند هوایی» را به تحریم‌ها گره نزدیم/ خبرهای مسرت‌بخشی در راه است

امیر سرتیپ دوم «پرویز» گفت: مجموعه نیروی پدافندهوایی ارتش هیچ‌وقت پیشرفت‌ها را به مسائل خارجی و تحریم‌ها گره نزده و در طراحی و تولید انواع سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات و تجهیزات جنگ الکترونیک و سایبر، با بالاترین فناوری به خودکفایی رسیده است.
کد خبر: ۵۴۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 01September 2022

پیشرفت‌ها را به مسائل خارجی و تحریم‌ها گره نزدیم/ خبرهای مسرت‌بخش در راه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور، امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای گرانقدر «رجابی» و «باهنر»، اظهار داشت: این شهدای والامقام در جبهه مبارزه با تبعیض، سوءاستفاده از بیت‌المال و قدرت‌های فاسد همرزم بودند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور بیان داشت: نیروی قدرتمند پدافند هوایی در دهم شهریور سال ۱۳۸۷ براساس فرمان فرماندهی معظم کل قوا با توجه به دکترین دفاعی کشور و پیشرفتگی در حوزه تهدیدات هوا فضایی، از بدنه نیروی هوایی ارتش که به عنوان یک فرماندهی مستقل بود، جدا شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از ۶۰۰ مرتبه در بحث اولویت بودن پدافند هوایی فرمایش داشتند، اضافه کرد: توجه ویژه ایشان به مسئله پدافند هوایی تکلیف همه دست‌اندرکاران نظام به ویژه خدمت‌گذاران این مجموعه را بیشتر کرده و امید است بتوانیم در این مسیر با قدرت پیش برویم.

پرویز تأکید کرد: در پدافند هوایی تلاش می‌کنیم و آمادگی رزمی خود را به‌گونه‌ای پیش می‌بریم که هم تراز با تهدیدات هوافضایی پیش برویم و امروز رزمندگان پدافند هوایی یک ید واحد هستند و در صیانت از هوا و فضای کشور تلاش می‌کنند.

وی تبیین کرد: امروز بر خود می‌بالیم در نیرو‌های مسلحی خدمت می‌کنیم که فرمانده ما ولی امر مسلمین، سرمایه اجتماعی ما پشتوانه مردمی، سرمایه معنوی ما ایمان و اعتقاد الهی کارکنان و وظیفه ما فدای ملت شدن است؛ بنابراین دشمن از چنین ارتشی که مجهز به قدرت خودکفایی و درون‌زاست و درس‌آموخته مکتب امام حسین (ع) است، می‌ترسد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور تصریح کرد: با وجود شدیدترین تحریم‌های دشمن، ملت بدانند مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش هیچ‌وقت پیشرفت‌ها را به مسائل خارجی و تحریم‌ها گره نزده و در طراحی و تولید انواع سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات و تجهیزات جنگ الکترونیک و سایبر، با بالاترین فناوری به خودکفایی رسیده است.

پرویز با اشاره به اینکه کلیه نیازمندی‌های خود را در انواع و اقسام مختلف و متناسب با تهدیدات پیشرفته هوا فضایی طراحی و تولید کردیم، افزود: امروز برای تأمین انواع و اقسام سامانه‌های موشکی در انواع و اقسام برد‌های عملیاتی مورد نیاز، به هیچ کشوری وابسته نیستیم و برای دفاع ار عرصه هوایی بیش از چندین نوع سامانه درگیری بومی تهیه و تولید کردیم.

وی ادامه داد: همچنین در بخش دانش‌بنیان به فناوری‌های نوین روز دست یافتیم و استفاده از سامانه‌های پیشرفته پدافندی در حال پیگیری است و در آینده نزدیک خبر‌های مسرت‌بخشی به مردم خواهیم داد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش یک قدرت آزموده شده است و اگر دشمن از خط قرمز ما عبور کند، پاسخ سخت و دندان‌شکنی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار