استاندار مازندران:

مسئولان بر مدار فکری و ارزشی شهدا حرکت کنند

«حسینی‌پور» گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک آحاد جامعه دارند و اکنون مسئولان در مسیر خدمت، باید بر مدار فکری و ارزشی شهدا حرکت کنند.
کد خبر: ۵۴۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ - 01September 2022

مسئولان بر مدار فکری و ارزشی شهدا حرکت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، امروز (پنج‌شنبه) در جشنواره شهید رجایی که در سالن مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک آحاد جامعه دارند و اکنون مسئولان در مسیر خدمت باید بر مدار فکری و ارزشی شهدا حرکت کنند.

استاندار مازندران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 ویژگی مهم خدمات یک ساله دولت را برشمردند و فرمودند این دولت مسئولیت‌پذیر است؛ لذا باید فرمایشات ایشان را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم، مدیری که با رفتار انقلابی به دنبال رفع مشکلات مردم باشد، مورد حمایت نظام و رضایت مردم قرار دارد.

حسینی‌پور تصریح کرد: دولت‌های گذشته بسیاری از مشکلات کشور را در اثر تحریم بیان کردند؛ به ویژه در بحث واکسن کرونا که کشور در شرایط نگران کننده‌ای قرار داشت؛ اما در دولت سیزدهم قفل واردات واکسن باز شد.

وی با بیان اینکه استراتژی دشمن زیرسوال بردن دستاورد نظام است، گفت: هر مسئولی باید محاسبه‌گر عملکرد خود باشد و خود را در مقابل خداوند و مردم مسئول بداند و در مسیر توسعه کشور گام بردارد.

استاندار مازندران ادامه داد: موضوع اصلی و مورد توجه مدیران در تمام ساختار اداری دنیا، بحث بهره‌وری است که اقدامات علمی و حرفه‌ای، نشست‌ها انجام شد تا شاهد رشد اقتصادی در جامعه باشیم؛ لذا برای ساختن استان مازندران باید راه را برای ورود سرمایه‌گذار و بخش خصوصی باز کنیم.

وی گفت: با جابجایی مدیران اقدامی رخ نمی‌دهد؛ بلکه مشکلات و کاستی‌ها را در بدنه ادارات پیدا کنیم و کارمندان، کارشناسان و نیرو‌های بدنه را با اخلاق حرفه ای، داشتن انگیزه، اهداف نظام و جامعه همراه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار