رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج:

رصد اوضاع جامعه و تلاش برای ترفیع مشکلات یکی از رسالت کانون‌های فرهنگی است

حجت‌الاسلام «حاتمیان» با اشاره به اینکه نباید فعالیت کانون‌های فرهنگی صرف فعالیت قرآنی شود، گفت: رصد اوضاع جامعه و تلاش برای ترفیع7890 این مشکلات با رویکرد آموزش، در قالب کانون‌های فرهنگی یکی از مهمترین رسالت کانون‌ها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۴۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ - 02September 2022

رصد اوضاع جامعه و تلاش برای ترفیع مشکلات یکی رسالت کانون‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد حاتمیان» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در نشست صمیمی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی ضمن تقدیر از حضور مدعوین از کانون‌های فرهنگی به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل مهم و اثرگذار در عرصه تبلیغ فرهنگ دینی نام برد و اظهار داشت: وجود بیست و شش کانون فرهنگی تبلیغی تایید شده در شهرستان سنندج نقطه عطفی در پوشش مطلوب برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دینی و تقلیل آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی باید ساز و کار خود را بدانند و با اشراف به وظایف خود مطالبه گری کنند و برنامه‌های فرهنگی را تحت پوشش قرار دهند.

حجت‌الاسلام حاتمیان تعدیل مشکلات و آسیب‌ها با توجه به بومی سازی برنامه‌ها را خواستار شد و گفت: در این صورت می‌توان از کانون‌های فرهنگی به عنوان بازوان توانمند تبلیغات اسلامی نام برد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه نباید فعالیت کانون‌های فرهنگی صرف فعالیت قرآنی شود، اظهار کرد: رصد اوضاع جامعه و تلاش برای ترفیع  این مشکلات با رویکرد آموزش، در قالب کانون‌های فرهنگی یکی از مهمترین رسالت کانون‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار