مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

کار جهادی زمینه‌ساز فعالیت‌های دینی و فرهنگی است

حجت‌الاسلام «رازیانی» گفت: کار جهادی و شبانه‌روزی نیروهای تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز اجرای فعالیت‌های دینی و فرهنگی موثر در استان شده است.
کد خبر: ۵۳۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ - 13August 2022

کار جهادی زمینه‌ساز فعالیت‌های دینی و فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز (شنبه) در نشست دبیران شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی کردستان، از اجرای بیش از ۸۰۰ مراسم در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان کردستان علیرغم تعداد کم نیروها اما با تلاش فراوان برنامه‌های پرحجم در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با تلاش و پیگیری مجموعه تبلیغات اسلامی، شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی بعنوان یکی از دستگاه‌های برتر استان در عرصه امر به معروف شناسایی شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی عنوان کرد: کار جهادی و شبانه‌روزی نیروهای تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز اجرای فعالیت‌های دینی و فرهنگی موثر در استان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به معروفات اشاره کرد و یادآور شد: خدمت به مردم، تسهیل در کار مردم و ایجاد امید بین مردم  از بزرگترین معروفات بوده که سرلوحه کار تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها