وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۱۰۰۰ خبرنگار از اینترنت رایگان بهره‌مند شدند

«اسماعیلی» با بیان اینکه تاکنون هزار خبرنگار در مرحله اول از اینترنت رایگان بهره‌مند شدند، گفت: تلاش داریم حتی یک خبرنگار از این حق محروم نشود.
کد خبر: ۵۴۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 02September 2022

۱۰۰۰ خبرنگار از اینترنت رایگان بهره‌مند شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشست با فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان مازندران با اشاره به عضویت ۱۷ هزار نفر از فعالان رسانه‌ای در صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: هفت هزار خبرنگار تاکنون بیمه شدند.

اسماعیلی بیمه را از جمله دغدغه‌های هنرمندان و خبرنگاران ذکر کرد و افزود: سخت و زیان آور شدن شغل خبرنگاری نیازمند تحقق فرایندهایی است و محاسبه سابقه بیمه صندوق اعتباری برای مشاغل سخت توسط مجلس پیگیری شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره اینترنت رایگان خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون هزار خبرنگاران در مرحله اول از این طرح بهره‌مند شدند، تصریح کرد: تمام تلاش بر این است که حتی یک خبرنگار باقی نماند و از این حق محروم نشود.

وی شمار سینماهای در دست ساخت را بیش از ۳۰۰ واحد ذکر کرد و ادامه داد: تا پایان دولت شمار سینماها از ۵۰۰ واحد به هزار سینما خواهد رسید.

اسماعیلی با اشاره به طرح‌های ناتمام فرهنگی و هنری، تکمیل این طرح‌ها را جزو اولویت‌ها برشمرد و بیان داشت: اعتبارات خوبی نیز برای تکمیل طرح‌های مازندران از سوی دولت تخصیص داده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پروژه‌های فرهنگی غرب استان نیز گفت: ساخت مجتمع‌های فرهنگی رامسر و چالوس نیز در دست پیگیری است و کتابخانه مرکزی سال نیز سال آینده تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار