مسئول گروه جهادی شهدای اصناف شهرستان کاشمر:

انجام 400 نفر ساعت کار جهادی توسط گروه جهادی شهدای اصناف کاشمر

مرادزاده گفت: گروه جهادی شهدای اصناف کاشمر از 10 شهریور به فردوس اعزام شدند و طی سه روز حضور در این منطقه حدود 400 نفر ساعت کار جهادی انجام شده است.
کد خبر: ۵۴۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 03September 2022

انجام 400 نفر ساعت کار جهادی توسط گروه جهادی شهدای اصناف کاشمربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مرادزاده» مسئول گروه جهادی شهدای اصناف شهرستان کاشمر امروز (شنبه) در حاشیه خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به مردم شهرستان فردوس در راستای برگزاری اجلاسه ملی جهادگران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این گروه جهادی شامل 10 جهادگر متخصص است که برای شرکت در رزمایش «جهاد مقدس» در شهرستان فردوس حضور یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی در زمینه تأسیسات، آبرسانی، گازرسانی، لوله‌کشی آب و فاضلاب، برق ساختمان و تعمیر لوازم خانگی فعالیت دارد، افزود: گروه جهادی تعمیر لوازم خانگی شامل چهار مهندس می‌شود که از شهرستان کاشمر برای خدمت‌رسانی در فردوس حاضر شدند.

مسئول گروه جهادی شهدای اصناف شهرستان کاشمر تبیین کرد: این گروه جهادی از 10 شهریورماه به فردوس اعزام و طی سه روز حضور در این منطقه حدود 400 نفر ساعت کار جهادی انجام شده است. جهادگران از حضور در شهرستان فردوس و خدمت به مردم روحیه و حس و حال خوبی گرفته بودند که اصرار داشتند مدت زمان ماندن در فردوس و ارائه خدمات به مردم روستایی بیشتر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار