فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

سازماندهی ۵۰۰۰ گروه جهادی در قالب بسیج سازندگی استان مازندران

سردار «ملکی» از سازماندهی ۵ هزار گروه جهادی در قالب بسیج سازندگی استان مازندران در حوزه فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ - 06September 2022

۵۰۰۰ گروه جهادی در قالب بسیج سازندگی استان مازندران سازماندهی شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران اظهار داشت: برگزاری این همایش تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی، محرومیت‌زدایی استان اعم از مدیران کل، دستگا‌های اجرایی، نظارتی، فعالین حوزه میدان عمل، فرماندهان نواحی قرارگاه‌های جهادی، خیرین است تا گروه‌های جهادی فعالتر، موثرتر و کیفی‌تری را در استان داشته باشیم.

سردار مسلمی افزود: پشتیبانی خوبی از گروه‌های جهادی فعال کنیم تا این گروه بتواند آسانتر در میدان عمل ورود پیدا کند. هم افزایی، همراهی و همپوشانی خوبی در حوزه مدیران استان مازندران وجود دارد و اقدامات موثری شکل گرفت.

سردار مسلمی بیان داشت: پنج هزار گروه جهادی در قالب بسیج سازندگی استان سازماندهی شدند و هر کدام از گروه‌ها در قالب‌های مختلف فعالیت خاصی را در حوزه فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: در قالب این گروه‌های جهادی حدود ۳ هزار سوژه با اعتبار مشخص جانمایی و در قالب پروژه تعریف شده و در مناطق بالادست و محروم در زمینه ساخت راه، مسکن محرومین، پل روستایی جاده بین مزارع، آموزشی فرهنگی ورزشی ساخت خانه عالم آسفالت راه و جاده روستایی اقدام می‌شود.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های استان، بحث آب بود که در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال فعالیت است و تلاش داریم مشکل ۱۲۸روستا را در قالب ۱۹مجتمع آبرسانی تا ۳ماه آینده حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار