آیت الله فاضل لنکرانی:

دفاع مقدس برگ زرین تاریخ انقلاب است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دفاع مقدس برگ زرین انقلاب و الگوی مناسبی برای نسل های آینده است.
کد خبر: ۵۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ - 05October 2015

دفاع مقدس برگ زرین تاریخ انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار طی سخنانی در آخرین شب یادواره مشق عشق با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برگ زرین انقلاب و الگوی مناسبی برای نسل های آینده است و انقلاب ما پرتویی از واقعه غدیر می باشد.

وی با استناد به سخنی از حضرت امام(ره) ابراز داشت: معنای حکومت غدیر حکومت اسلام و دین است. استادبرجسته حوزه علمیه قم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند مراقب نفوذ دشمن در کشور باشید، ادامه داد:  امام علی می فرمایند: اگر دشمن پیشنهاد صلح داد اگر رضای خدا را دیدید بپذیرید و مراقب باشید دشمن گاهی نزدیک می شود تا شما غافل شوید و خود را به غفلت می زند، آینده نگر باشید. این ها نشان می دهد که رهبری کاملا هوشیار و بیدار هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: رزمندگان اسلام نباید احساس کنند زمان گذشته و همه چیز تمام شده است. چون مقابله با استکبار تازه آغاز شده و مگر جریان حق و باطل به یک نقطه مشترک می توانند برسند. تا زمانی که باطل وجود دارد جنگ بین حق و باطل نیز ادامه خواهد داشت.

آیت الله فاضل لنکرانی افزود: شهدای ما کسانی هستند که از انقلاب دفاع کردند و در پیروزی های دفاع مقدس و در تمام جنگ های امیر المومنین(ع) و حادثه عاشورا تا جنگ های امروز سهم دارند.

 وی گفت: اگر امروز اقتدار در کشور است و رهبری نهیب کوچکی به عربستان می زند به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم است، صلابت رهبری متکی بر قرآن نهج البلاغه و غدیر است و ما باید غدیر را بشناسیم که اگر نشناسیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نشناخته ایم.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پایان با تاکید بر مطالعه وصایای شهدا عنوان کرد: مطالعه وصیت نامه شهدا برای فهم تفکر شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار