مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران مطرح کرد؛

رفع مشکلات جامعه ایثارگری با اجرای رزمایش «سپاس» در مازندران

«کهنسال» از اجرای رزمایش «سپاس» همزمان با هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم در قالب این رزمایش، مشکلات جامعه ایثارگری شناسایی و مرتفع شوند.
کد خبر: ۵۴۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ - 03September 2022

رقع مشکلات جامعه ایثارگری با اجرای «رزمایش سپاس» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، امروز (شنبه) در گردهمایی توجیهی آموزشی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان، از اجرای رزمایش «سپاس» با حضور مسئولین همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: تلاش داریم در قالب این رزمایش، مشکلات جامعه ایثارگری شناسایی و مرتفع شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از رزمایش «دیدار» که با هدف دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، با عنوان رزمایش «زیارت» یاد کرد و گفت: امروز رزمایش «دیدار» باید با عنوان طرح رزمایش «زیارت» تعبیر شود؛ چرا که به دیدار بزرگان خواهیم رفت.

وی از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل بیان‌شده توسط خانواد‌های معظم شهدا و ایثارگران پس از اجرای رزمایش با هدف رفع مشکلات و رسیدگی به انتظارات این خانواده‌های معظم خبر داد و افزود: ما باید مطالبه‌گری را به خارج از بنیاد شهید و امور ایثارگران ببریم و از ظرفیت دستگاه‌های دیگر استفاده کنیم.

کهنسال تاکید کرد: برپایی همایش با سراکیپ‌ها و برگزاری جلسات با فرمانداران، بخشداران، مجموعه بسیج، اهل دلان و دیگر افراد مشتاق برای فعالیت در حوزه ایثار و شهادت نیز باید سریعا در دستور کار قرار بگیرد.

وی خطاب به مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان مازندران، بیان کرد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات را فراتر از تکالیف اداری ببینیم؛ بررسی اوضاع معیشت و زندگی جانبازان و والدین شهدا در راستای اجرای طرح سپاس امکان‌پذیر خواهد بود، از طرفی ما با افزایش روحیه مطالبه‌گری از مسئولان رده بالای استان می‌توانیم گره‌های کور زیادی را باز کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با تاکید بر لزوم بهبود ارائه خدمات به جامعه هدف تأکید و اظهار امیدواری کرد که با اجرای برنامه‌های تحولی، شاهد بهبود عملکرد باشیم.

کهنسال با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در رزمایش طرح سپاس، نگاه قرارگاهی را مدنظر قرار داده است، افزود: یقینا دستاورد‌های این اقدامات برکت و عزت است، باید شبانه‌روز خود را را صرف جامعه ایثارگری کنیم و کار را محدود به زمان اداری نکنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه رویکرد ما در امر خدمت به جامعه معزز ایثارگری به کار تکلیفی منتهی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت ما باید منجر به تولید شود تا نتیجه آن به کام جامعه ایثارگری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار