دبیر جامعه روحانیت شیراز:

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای اخلاص در خدمتگزاری بودند

حجت‌الاسلام «طاهری» گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای عملی اخلاص در دولت بودند و مسئولان و نیروهای ولایی باید طریق خدمت را از این شهیدان گران‌قدر فرا بگیرند.
کد خبر: ۵۴۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ - 03September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محی‌الدین طاهری» دبیر جامعه روحانیت شیراز، امروز (شنبه) در جلسه این تشکل که در مدرسه علمیه صادقیه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای عملی اخلاص در دولت بودند و مسئولان و نیروهای ولایی باید طریق خدمت را از این شهیدان گران‌قدر فرا بگیرند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در واکنش به هتک حرمت به خانواده شهید «خادم صادق»، گفت: اکثریت بانوانی که کم‌توجه به حجاب هستند، تذکر را به راحتی می‌پذیرند؛ چراکه غالب آن‌ها آگاهی ندارند؛ اما افرادی که می‌خواهند آگاهانه و تعمدی بی‌حجابی و بی‌بند و باری را رواج دهند، باید بدانند که با آن‌ها برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و دستگیری ٢ نفر هتاک واقعه اخیر در کمتر از ٢٤ ساعت، نشانه توان دستگاه‌های انتظامی است.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: البته نباید در خصوص شیراز سیاه‌نمایی کرد، اما یک چنین حادثه‌ای هم زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص حادثه اخیر ضمن قدردانی از نیروی انتظامی و مجموعه قضائی در برخورد قاطع با این پرونده، این انتظار نسبت به شناسایی افرادی که عامدانه بی‌حجابی را رواج می‌دهند، وجود دارد.

حجت‌الاسلام طاهری در خصوص سگ‌گردانی نیز بیان کرد: برخی از خانواده‌ها می‌خواهند در یک فضای سبز بنشینند؛ اما سگ‌گردانی و سگ‌های ولگرد اجازه نمی‌دهد مردم به راحتی بتوانند از فضای سبز پارك‌ها استفاده کنند؛ چون متأسفانه غالب این مکان‌ها آلوده بوده و از نظر بهداشتی مشكلات زیست محیطی دارد و امیدواریم مسئولان شهرداری نیز به این موضوع توجه کنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز نسبت به اتفاقات مربوط به شهرداری شیراز نیز واکنش نشان داد و گفت: شأن شهر شیراز درخور این اتفاقات نبود و یک سال گذشت و تا بخواهد شهردار جدید شیراز هم جا بیفتد، شش ماه دیگر می‌گذرد و از شورای شهر انتظار می‌رود که هرچه سریع‌تر شهرداری كه از هر نظر به صواب نزدیكتر است را انتخاب کند؛ چون فرصت‌ها یكی پس از دیگری از دست خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار