فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

ضرورت توجه بیشتر مسئولان چهارمحال و بختیاری به پدافند غیرعامل

سردار «اکبری» گفت: مشکل ایجاد شده در تأمین آب شرب استان چهارمحال و بختیاری و به ویژه شهرکرد، یک هشدار برای مسئولان استان محسوب می‌شود تا موضوع پدافند غیرعامل را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۵۴۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 03September 2022

ضرورت توجه بیشتر مسئولان چهارمحال و بختیاری به پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، امروز (شنبه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، با بیان اینکه یکی از اولین گروه‌هایی که در حوادث وارد میدان می‌شوند گروه‌های جهاد و بسیجی هستند، اظهار داشت: ۱۳ ارگان در استان چهارمحال و بختیاری جزو کارگروه مشارکت‌های مردمی شورای پدافند غیرعامل هستند که در حوادث اخیر نیز به خوبی وظایف خود را انجام دادند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با تاکید بر اینکه در موضوعات پدافند غیرعامل نیز باید پیش‌بینی‌های لازم جهت جایگزین شدن منابع در حوادث طبیعی و غیرطبیعی انجام شود، افزود: بسیج همواره با شعار مردم‌یاری و مردم‌نوازی در حوادث رخ داده وارد میدان می‌شود و بسیج کردن امکانات یکی از اقدامات مهم این نهاد مردمی در شرایط اضطراری است.

وی با بیان اینکه در گذشته موضوع پدافند غیرعامل در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار نداشت، ادامه داد: مشکل ایجاد شده در تامین آب شرب این استان و به ویژه شهرکرد، یک هشدار برای مسئولان استان محسوب می‌شود تا موضوع پدافند غیرعامل را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

سردار اکبری با بیان اینکه در سیل اخیر ۱۴۰ گروه جهادی وارد میدان شدند، خاطرنشان کرد: در مهر سال گذشته در کوهرنگ زلزله رخ داد، امسال نیز شاهد وقوع سیل و بحران آب شرب در چهارمحال و بختیاری بودیم که در تمامی این رخداد‌ها نیرو‌های جهادی و بسیجی وارد میدان شده و کمک بسیاری انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار