در اولین روز از نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس صورت گرفت؛

تقدیر از مرتضی سرهنگی و فاطمه بداغی/ دسترسی اعضای نشست به اسناد و منابع اطلاعاتی دفاع مقدس

معاون پژوهش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از موافقت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس جهت دسترسی اعضای نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس به اسناد و منابع اطلاعاتی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ - 05October 2015

تقدیر از مرتضی سرهنگی و فاطمه بداغی/ دسترسی اعضای نشست به اسناد و منابع اطلاعاتی دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دومین جلسه از اولین نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس شب گذشته باحضور "مریم مجتهدزاده" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس و سردار شیخی معاون هماهنگ کننده پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.

شادی، معاون پژوهش سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در این مراسم بیان داشت: هدف از برگزاری این نشست آشنایی پژوهشگران از سراسر کشور با یکدیگر است و با تشکیل دبیرخانهای در سازمان ارتباط مستمری خواهیم داشت.

وی در ادامه از عضویت پژوهشگران حاضر در این نشست در کتابخانهها و پژوهشکدههای سراسر کشور خبر داد و گفت: با موافقت سردار شیخی همچنین این افراد میتوانند به اسناد و منابع اطلاعاتی دفاع مقدس دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از مرتضی سرهنگی و خانم بداغی از پژوهشگران و نویسندگان و حوزه دفاع مقدس تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار