مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبر داد؛

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد در نجف اشرف

بخشی از ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای خدمت به زائران ایرانی فعالیت خود را نجف اشرف آغاز کرده است.
کد خبر: ۵۴۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 03September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «علی‌اصغر نیشابوری» مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اظهار داشت: بخشی از ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای خدمت به زائران ایرانی فعالیت خود را نجف اشرف آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اختلالی در سرویس‌دهی و سرفاصله خطوط در سطح شهر به‌وجود نخواهد آمد و سرویس‌دهی با استفاده از حداکثر ظرفیت موجود انجام می‌شود که در همین راستا، تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جایگزین ناوگان اعزامی به کشور عراق خواهند شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: این اتوبوس‌ها که به دلایل کمبود اتوبوسران یا قرار گرفتن در چرخه تعمیر و نگهداری غیرفعال بوده‌اند، با تأمین اتوبوسران توسط بخش خصوصی و تسریع در انجام تعمیرات و رفع نواقص فنی، در این هفته فعال خواهند شد.

نیشابوری ادامه داد: این اقدام با هدف حفظ سرفاصله‌های‌ موجود و جلوگیری از افزایش زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس صورت پذیرفته است.

وی گفت: سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق به‌صورت ویژه انجام خواهد شد و نیز برنامه ویژه‌ای برای سرویس‌دهی به زائران دهه آخر صفر که به مشهد مشرف می‌شوند در نظر گرفته شده که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار