با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک سردار«مرادحاجتی» به معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی ضمن تقدیر از زحمات سردار «محمدقاسم ناظر» معاون پیشین هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای «علی‌اصغر جعفری» آرزوی توفیق کرد.
کد خبر: ۵۴۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳ - 04September 2022

تبریک سردار«مرادحاجتی» به معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تکریم و معارفه معاون جدید هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز گذشته (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. 

در این مراسم، با معرفی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و طی حکمی از سوی سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، «علی‌اصغر جعفری» به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به همین مناسبت پیامی صادر کرد و ضمن تقدیر از زحمات سردار «محمدقاسم ناظر» معاون پیشین هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای «علی‌اصغر جعفری» آرزوی توفیق کرد.

در متن این پیام آمده است؛

تغییر و تحول در همه سطوح نیاز است و امید می رود که تحولات همیشه منبع خیر و پیشرفت در امور باشند. بی شک رسالت ما در حوزه دفاع مقدس نیز از این قاعده مستثنی نیست اما چیزی که مهم است این است که در هر جایگاه و منصبی که باشیم با تمام وجود برای اعتلای فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان ضمن تقدیر از زحمات جهادی سردار ناظر برای شخصیت فرهنگی و تاثیرگذار رسانه ای، برادر ارزشی ام «علی‌اصغر جعفری» در این جایگاه آرزوی سربلندی دارم و امیدوارم که وی همچون همیشه سبب تحول و تزریق نگاه فرهنگی به مجموعه فعالیت های این حوزه تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار