شهید «محمودعلی اصغری گنجی»:

پیام رسان خون شهدا باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمودعلی اصغری گنجی» آمده است: با حجاب اسلامی همانند زینب (س) پیام رسان خون شهدا باشید و فرزندان‌تان را تربیت اسلامی کنید تا ادامه دهندگان راه شهدا باشند.‌
کد خبر: ۵۴۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ - 04September 2022

امروز جهاد در راه خدا بهترین معیار شناخت مسلمان واقعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمودعلی اصغری گنجی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«محمودعلی اصغری گنجی» فرزند «نورعلی» سیزدهم شهریور ۱۳۴۳ در آمل به دنیا آمد و در تاریخ چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در ام الرصاص به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

به شما مردم توصیه می‌کنم که گوش به فرمان امر امام امت باشید. در پناه فرامین اوست که می‌توانید زندگی جاوید و ابدی داشته باشید. گوش به فرمان مرجع تقلید بودن فقط در این خلاصه نمی‌شود که ما نماز بخوانیم و روزه بگیریم. امروز بهترین معیار برای شناختن مسلمان واقعی جهاد در راه خداست.‌ اگر می‌خواهید در زندگی‌تان موفق و سرافراز باشید دنباله روی خط امام عزیز باشید.

شما‌ ای خواهرانم! با حجاب اسلامی همانند زینب پیام رسان خون شهدا باشید و فرزندان‌تان را تربیت اسلامی کنید تا ادامه دهندگان راه شهدا باشند.‌

ای پدر مهربانم! با شنیدن خبر شهادت پسرت استوار باش و ذره‌ای یأس و نا امیدی در خود راه مده چرا که این امانت الهی را آن‌طور که رضای خداوند تبارک و تعالی در آن بود و پس دادی و از خدای خود بخواه که این قربانی ناقابل را به درگاهش قبول کند.

آن‌هایی که مانع رفتن فرزندانشان به جبهه‌ها می‌شوند شیعه‌ی واقعی علی (ع) نیستند، چراکه علی (ع) در محراب عبادت به شهادت رسید. آن‌هایی که در روز‌ها و شب‌های محرم برای امام حسین (ع) سینه می‌زنند مگر نه این است که می‌خواهند بگویند که ما طرفدار حسینیم. امروز نماینده امام حسین (ع) برای تداوم بخشیدن راه حسین نیرو می‌طلبد و لبیک گفتن به ندای امام امت، لبیک گفتن به ندای امام حسین (ع) می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار