معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خبر داد؛

خدمت‌رسانی ۳۵۰ موکب سازمان اوقاف در ایام اربعین حسینی

حجت‌الاسلام عادل از برپایی ۳۵۰ موکب سازمان اوقاف و امور خیریه برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ - 04September 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری برنامه‌های اربعین حسینی سازمان اوقاف و امور خیریه و اجرای طرح مهر تحصیلی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا عادل» معاون فرهنگی این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عادل درباره خدمت‌رسانی این سازمان در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: نیت بسیاری از موقوفات مرتبط با عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) است؛ علاوه بر این خیرینی هم وجود دارند که می‌خواهند به این جریان کمک کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اجرای دو ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی و شمیم حسینی در دهه اول محرم سال جاری، افزود: اوج فعالیت‌ها در دهه اول محرم و در قالب این دو ویژه‌برنامه انجام شد؛ ویژه‌برنامه شمیم حسینی برای حمایت از هیئت‌های مذهبی با استفاده از عواید موقوفات مرتبط برگزار شد و ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی نیز تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با تاکید بر نقش‌آفرینی بقاع متبرکه و امامزادگان و همچنین استفاده از عواید موقوفات مرتبط در ایام اربعین حسینی، گفت: مُبلغین، گروه‌های جهادی، خادمین بقاع متبرکه و امامزادگان به این جریان کمک و به خادمین حضرت سیدالشهدا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام عادل با اشاره به برپایی ۱۰۷ موکب خدمت‌رسانی سازمان اوقاف در اربعین سال ۱۳۹۸، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود عدد نمادین ۳۱۳ را مدنظر قرار دادیم؛ با توجه به ظرفیت‌هایی که در سازمان وجود دارد بیش از ۳۵۰ موکب در داخل کشور، مرز‌های ورودی و خروجی، کشور عراق و اعتاب مقدس برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برپا می‌شود.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار