عراق: اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نمی‌دهیم

وزیر کشور عراق با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نخواهیم داد، گفت: نشست‌های ویژه‌ای را درباره آمادگی برای ارائه خدمات به زائران برگزار کردیم.
کد خبر: ۵۴۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ - 04September 2022

اجازه نخواهیم داد در راهپیمایی اربعین مشکلی به وجود آیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نخواهیم داد، اظهار داشت: نشست‌های ویژه‌ای را درباره آمادگی نهاد‌های ذی‌ربط برای ارائه خدمات به زائران برگزار کردیم و تدابیر امنیتی نیز در این راستا مشخص شد.

الغانمی افزود: موفقیت طرح‌های خدمت‌رسانی در گرو موفقیت تدابیر امنیتی است که این اقدامات مربوط به وزارتخانه‌های برق، حمل و نقل، وزارت نفت و شهرداری‌ها می‌شود.

وزیر کشور عراق ادامه داد: محور‌های اصلی تلاش‌های امنیتی و خدمت‌رسانی را بررسی کردیم و اجازه نخواهیم داد که اقدام یا رفتاری در مراسم اربعین که هر سال میلیون‌ها نفر در آن شرکت می‌کنند، خلل ایجاد کند.

وی یادآور شد: در نشست‌های خود ارائه خدمات در گذرگاه‌های مرزی و مسیر‌های پیاده روی منتهی به شهر مقدس کربلاء را بررسی کردیم و در نشست‌های آتی نیز موارد تکمیلی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

الغانمی با اشاره به «توزیع تلاش‌ها در تمامی حوزه‌ها و محورها»، یادآور شد که با آغاز فعالیت بخش‌های مختلف دست اندرکار مراسم اربعین، هماهنگی‌ها بین حلقه‌های خدماتی مشهود خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار