استاندار فارس:

اقناع جوانان و نوجوانان اولویت اصلی ما در جهاد تبیین است

«ایمانیه» گفت: برنامه‌های ایام دفاع مقدس باید نوآورانه باشد و جوانان باید مخاطب اصلی ما در جهاد تبیین باشند.
کد خبر: ۵۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 05September 2022

«محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با بیان اینکه برنامه‌های ایام دفاع مقدس باید نوآورانه و با مخاطب‌شناسی صورت بپذیرد اظهار داشت: جوانان باید مخاطب اصلی ما در جهاد تبیین باشند.

وی با بیان اینکه در آستانه سالروز شروع دفاع مقدس دو نکته را هدفگذاری کرده‌ایم افزود: اولین نکته توجه به جوانانی است که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند و اگر قرار است توضیح و تبیینی صورت بگیرد باید جوانان و نوجوانان در اولویت قرار بگیرند و در واقع این قشر مهمترین مخاطبان  ما هستند.

ایمانیه تشریح کرد: جوانان باید بدانند که در هشت سال دفاع مقدس بر ما چه گذشته است. برای اولین بار در تاریخ دو سده اخیر به یمن ایثار مردم و در جنگی نابرابر دشمن را شکست دادیم.

استاندار فارس افزود: علاوه بر این برای خانواده‌های رزمندگان ما اعم از شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان ما یک سری مشکلات مزمن و حل نشده‌ای به ویژه در حوزه مسکن و اشتغال و دیگر مسائل معیشتی باقی مانده که امیدوارم از فرصت هفته دفاع مقدس برای حل و فصل آنها بهره ببریم.

وی گفت: ارزش‌های دفاع مقدس اگر به صورت واقعی عملیاتی شوند و ساز و کاری برای عملیاتی شدن صحیح آنها تهیه شود باعث بهبود اوضاع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار