رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

لزوم تبیین نقش دفاع مقدس در برقراری امنیت و ثبات منطقه

حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه دفاع مقدس اثرات به سزایی در آرامش و ثبات ایران اسلامی پس از جنگ تحمیلی داشته، گفت: باید نقش دفاع مقدس در برقراری امنیت ایران در منطقه و جهان تبیین شود.
کد خبر: ۵۴۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ - 26September 2022

تنها مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی از ارزش‌های دفاع‌مقدس می‌گذرد/ ریشه بسیاری از مشکات امروز کشور به باورها و فرهنگ برمی‌گردد///////////(ویژه هفته دفاع‌مقدس)حجت‌الاسلام و المسلمین «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ و تقویت فرهنگ، آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای برون رفت از وضعیت نامناسب اقتصادی کشور، اظهار داشت: ما برای برون رفت از وضعیت فعلی کشور هیچ راهی به غیر از رجوع به فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و از خودگذشتگیِ دفاع‌ مقدس نداریم.

حجت‌الاسلام پژمانفر تصریح کرد: ما براساس همین فرهنگ ایستادگی و مقاومت، در شرایطی که دنیا باور نمی‌کرد، توانستیم با دست خالی هشت سال جنگ تحمیلی و کشور بحران‌زده را اداره کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما در هشت سال دفاع‌ مقدس نه تنها توانستیم کشور را از تجاوز دشمن مصون بداریم، بلکه دشمن را به داخل مرزهای خودش عقب راندیم و منافع کشور را از دستبرد رژیم بعث عراق که از آمریکا و استکبار خط می‌گرفت حفظ کنیم و یک وجب از خاک ایران اسلامی تجزیه نشد.

وی تاکید کرد: تنها مسیری که می‌تواند ما را به رشد اقتصادی و شکوفایی در بخش‌های مختلف برساند از دفاع‌ مقدس و ارزش‌ها، باورها و از خودگذشتگی‌های هشت ساله طلایی جنگ تحمیلی می‌گذرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درخصوص تاثیرات دفاع‌ مقدس بر ثبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور تصریح کرد: قطعاً دفاع مقدس اثرات به سزایی در آرامش و ثبات ایران اسلامی پس از جنگ تحمیلی داشته است و باید نقش آن در برقراری امنیت  ایران در منطقه و جهان تبیین شود.

حجت‌الاسلام پژمانفر بیان داشت: هر زمان که جریان فکری ما از رفتار ما پشتیبانی کرده است، عملکرد بسیار موفقی داشته‌ایم و هرگاه اعمال ما به پشتوانه عقاید و تفکرمان نبوده است، مشکلات ظهور و بروز کردند، معتقدم ریشه بسیاری از مشکات امروز کشور به باورها و فرهنگ برمی‌گردد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها