عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

در ۸ سال دفاع مقدس منطق انقلاب اسلامی به دنیا مخابره شد

نوش‌آبادی گفت: دفاع‌ مقدس فصلی تعیین کننده برای ما و جهان بود، زیرا در این دوران توانستیم، حرف و منطق انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنیم.
کد خبر: ۵۴۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 20September 2022

در ۸ سال دفاع مقدس توانستیم حرف و منطق انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنیم«حسین نوش‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ و تقویت ارزش‌ها، عقاید، فرهنگ و ایثارگری‌های دفاع‌مقدس برای برون رفت از شرایط فعلی معیشت مردم اظهار داشت: دفاع‌ مقدس فصل بسیار پرافتخار ملت ایران به حساب می‌آید و ما از این حیث به دفاع مقدس افتخار می‌کنیم که در آن دوران تمام دنیا علیه ما بودند، ولی از ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما ضمن اینکه باید به نحو احسن هفته دفاع‌ مقدس را گرامی بداریم، در عین حال باید از کسانی که دفاع‌ مقدس را آفریدند و از جان و مال خود برای دفاع از دین و میهن دست کشیدند، تکریم و تجلیل لازم را به عمل آوریم.

نوش‌آبادی بیان داشت: یادگاران دفاع‌مقدس در  هشت سال جنگ با رژیم بعث عراق دوران پر خطری را پشت سر گذاشتند، ما امروز هر چه داریم از دفاع‌ مقدس است، معتقدم دفاع‌ مقدس فصلی تعیین کننده برای ما و جهان بود، زیرا در این دوران توانستیم، حرف و منطق انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حقانیت جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع‌مقدس به اثبات دنیا رسید، گفت: سازمان ملل مقصر اصلی جنگ را عراق و حامیان آنها دانست، امروز همه مسئولان و ارکان نظام باید به رشادت‌ها و ایثارگری‌های انجام شده توسط خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در دفاع‌ مقدس ارج بنهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جانبازان، رزمندگان و ایثارگران امروز باید مورد حمایت همه ارکان کشور قرار بگیرند و حق آنان ادا شود.

نوش‌آبادی درخصوص عملکرد مسئولان جمهوری اسلامی در حفظ و بسط ارزش‌های دفاع‌ مقدس اظهار کرد: به غیر از عده قلیلی از مسئولان که واقعاً متعهد بودند و در آینده نیز متعهد هستند، مسئولان به وظیفه خود عمل نکردند و در مقابل ایثارگری و جانفشانی یادگاران دفاع مقدس کم‌کاری کردند، همه باید ادعا کنیم و اقرار کنیم که حق مطلب را ادا نکردیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار