قرارداد اعزام ایثارگران استان قزوین به عتبات عالیات منعقد شد

قرارداد اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، شرکت خدمات مسافرتی شاهدان کوثر، ‌بانک دی و سازمان حج و زیارت استان منعقد شد.
کد خبر: ۵۴۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 05September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی و عقد قرارداد اعزام به عتبات خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر با حضور «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین،  «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، «اردشیر پرویزی» نماینده سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، «جواد جعفری» مدیرعامل شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی شاهدان کوثر، «جعفر محمدی‌والا» رئیس بانک دی استان قزوین و دیگر اعضای شورای هماهنگی اعزام ایثارگران به عتبات استان برگزار شد.

در این جلسه هر یک از اعضا در رابطه با نحوه اعزام و اعطای تسهیلات به ایثارگران جهت سفر به عتبات عالیات بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در جلسه فوق قرارداد اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات، بین بنیاد شهید استان قزوین، سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی شاهدان کوثر، بانک دی و سازمان حج و زیارت استان منعقد شد که به واسطه آن جامعه ایثارگری استان قزوین از مهر ‌سال جاری با اعطای تسهیلات به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار