وزیر دفاع یمن:

متجاوزان اگر از فرصت آتش بس استفاده نکنند، غافلگیر خواهند شد

«محمد ناصر العاطفی» با بیان اینکه توان نظامی یمن به سطح پیشرفته ای رسیده است، به متجاوزان هشدار داد که اگر از فرصت آتش بس استفاده نکنند، غافلگیر خواهند شد.
کد خبر: ۵۴۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ - 05September 2022
متجاوزان اگر از فرصت آتش بس استفاده نکنند، غافلگیر خواهند شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی این کشور دیدار و درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به یمن رایزنی کردند.
 
سرلشکر العاطفی در این دیدار گفت: نیروهای مسلح یمن با توکل به خدا و استعانت از او، برای اجرای فرامین و تصمیمات ریاست شورای عالی سیاسی چه در مورد واکنش به نقض مفاد آتش بس توسط متجاوزان یا برای رویارویی همه جانبه با ائتلاف متجاوز با هدف آزادسازی هر وجب از خاک یمن آمادگی کامل دارند.
 
وزیر دفاع یمن خاطرنشان کرد: روند ساخت و توسعه توان نظامی ارتش یمن در حال انجام بوده و به سطوح پیشرفته‌ای رسیده است که اگر ائتلاف متجاوز از آتش بس موقت برای پایان دادن به تجاوزات و محاصره خود استفاده نکند، غافلگیر خواهد شد.
 
مهدی المشاط در این دیدار از توسعه و پیشرفت توان نظامی ارتش یمن در بخش‌های ساخت، بازسازی و صنعتی سازی که در رژه‌های نظامی اخیر و به ویژه رژه باشکوه «وعده آخرت» در الحدیده کاملاً مشهود بود، تمجید و تأکید کرد: ارتش یمن به سوپاپ اطمینانی برای میهن و مردم تبدیل شده و توانسته است حقوق آنها را حفظ کند و همه توطئه‌های خارجی را برای تجزیه و تکه تکه کردن یمن ناکام بگذارد.
 
رئیس شورای عالی سیاسی یمن به همه شهروندان کشورش اطمینان داد که مردم یمن اکنون می‌توانند حقوق مشروع خود را محقق سازند و بحران ایجاد شده توسط ائتلاف متجاوز به زودی پایان خواهد یافت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار