فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ساخت تمامی قطعات مورد نیاز هوانیروز در «صنایع یاعلی»/ هوانیروز قدرت نخست منطقه است

امیر قربانی با اشاره به مدیریت جهادی در حوزه قطعه‌سازی در هوانیروز گفت: امروز تمامی قطعات مورد نیاز هوانیروز در صنایع یاعلی توسط متخصصان داخلی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵ - 06September 2022

ساخت تمامی قطعات مورد نیاز هوانیروز در صنایع یاعلی/ هوانیروز قدرت نخست منطقه استامیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به توانمندی‌های یگان هواپیمایی نزاجا در مقابله با تهدیدات دشمنان، اظهار داشت: هوانیروز ارتش با تغییراتی که در حوزه ساختاری، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های عملیاتی خود ایجاد کرده، امروز به قدرتمندترین یگان بالگردی منطقه تبدیل شده است.

امیر قربانی ادامه داد: هوانیروز در حوزه ساخت قطعات و نهضت قطعه‌سازی با بهره‌گیری از مدیریت جهادی امروز با کمک صنایع یاعلی توانسته تمامی قطعات مورد نیاز خود را در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه‌های حساس راداری، جنگ الکترونیک و پدافندی تولید و تأمین کند.

وی با اشاره به تهدید دشمنان و یاوه‌گویان فرامنطقه‌ای گفت: دشمنان ما بدانند که خلبانان ما میراث‌داران شهیدان کشوری و شیرودی هستند و در صورت خطای محاسباتی با اقتدار، طومار آنان را در هم خواهند پیچید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار