انتشار برای نخستین‌ بار؛

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهید کاوه+ فیلم

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سپاهیان و بسیجیان استان خراسان درباره شهید محمود کاوه برای نخستین‌ بار منتشر شد.
کد خبر: ۵۴۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 05September 2022
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بخش دفاع مقدس رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت ایام سالگرد شهادت شهید محمود کاوه، گزیده‌ای از بیانات حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سپاهیان و بسیجیان استان خراسان درباره این سردار عزیز و مؤمن را منتشر کرد.
 
بخشی از سخنان رهبر انقلاب درباره شهید کاوه که برای نخستین‌ بار منتشر شد، بدین شرح است: «امروز، سالروز شهادت شهید کاوه، یکى از سرداران عزیز، مؤمن، معصوم و جان‌بر‌کفِ این مجموعه‌ى خدمتگزار و پُرشور است. البتّه ما نمی‌توانیم درباره‌ شهداى عزیزى که هر کدام از آنها حقیقتاً یک ستاره‌ درخشانى در تاریخ این ملّت و در آسمان معارف این ملّت محسوب می‌شوند، خیلى سخن بگوییم و حقایقى را که به آن‌ها دسترسى نداریم، بیان کنیم. مقام شهیدان، بسیار والاتر از آن است که ذهن‌هاى ما، دل‌هاى ما، زبان‌هاى ما، بتواند به آن برسد ولى همین اظهار نام این بزرگواران، امروز، هم وظیفه است، هم براى دلبستگان به حرکت اسلامى و نظام اسلامى، یک راهنما است، یک شاخص است.» ۱۳۷۸/۶/۱۰
 
فیلم سخنان رهبر انقلاب درباره شهید محمود کاوه در ادامه آمده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار