فرمانده کل انتظامی کشور:

پیشکسوتان خالق ایثارگری‌های غرورآفرین و سند افتخار فراجا هستند

سردار اشتری گفت: اعضاء وابسته انتظامی و پیشکسوتان خالق ایثارگری‌های غرورآفرین و سند افتخار فراجا هستند.
کد خبر: ۵۴۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 06September 2022

پیشکسوتان خالق ایثارگری‌های غرورآفرین و سند افتخار فراجا هستند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» در دومین نشست صمیمی با مدیران، فرماندهان، روسا، پیشکسوتان و اعضاء وابسته شهربانی سابق، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درود و رحمت می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همرزمانش و شهدای مظلوم انتظامی را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

سردار اشتری ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان شهربانی سابق افزود: حضور ارزشمند پیشکسوتان را در این محفل گرامی داشته و خدمت عزیزانی که عمری مدافع و حافظان نظم و امنیت کشور بودند، خیرمقدم عرض می‌کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: حقیقتا برگزاری چنین نشست‌های صمیمانه با پیشکسوتان انتظامی برای بنده روحیه افزا و ارزشمند است؛ از تجربیات گرانبهای شما عزیزان بهره مند می‌شوم و حضورتان در این نهاد انقلابی و پاسدار ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی، برای تک تک ما برکت است.

وی با بیان اینکه افتخار هر سازمان و نهاد به پیشینه خود است، تاکید کرد: شما پیشکسوتان و اعضاء وابسته، افتخار انتظامی و خالق لحظات غرورآفرینی هستید.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه همواره تلاش‌های مجاهدان پیشکسوتان عزیز و اعضاء وابسته نیرو‌های مسلح را قدر می‌دانیم، عنوان کرد: شما عزیزان ذخیره ارزشمندی برای مجموعه عظیم انتظامی هستید و همه ما در قبال شما احساس وظیفه و دین می‌کنیم، می‌دانیم که مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شما عزیزان در عرصه صیانت از امنیت کشور هستیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی نیرو‌های ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن تاکید کرد: رشادت و ایثارگری‌های شما عزیزان در حفظ و حراست از امنیت کشور هرگز فراموش نمی‌شود؛ شما عزیزان هویت، شناسنامه و سند افتخار ما هستید.

سردار اشتری با بیان اینکه فداکاری‌های جانانه شما پیشکسوتان عزیز در عرصه صیانت از امنیت کشور برگ زرینی در کارنامه انتظامی است، مطرح کرد: امروز فرماندهی انتظامی کشور در مسیر رشد و تعالی است و ریل این پیشرفت را شما بزرگواران گذاشته اید؛ با گذشت زمان سرعت پیشرفت و ترقی فراجا مشهورتر می‌شود که این دستاورد محصول شما پیشکسوتان و اعضاء وابسته انتظامی است.

وی با بیان اینکه امروز انتظامی جایگاه رفیع و والایی در تصمیمات دارد و از نهاد‌های موثر و تصمیم ساز است، مطرح کرد: افکارسنجی و نظرسنجی‌های معتبر برون سازمانی حاکی از افزایش اعتماد عمومی و مردمی به پلیس است و این مهم برای همه ما افتخاری است که باید برای حفظ و ارتقاء آن تلاش کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: خوشبختانه افکارسنجی‌ها بیانگر این است که مجموعه انتظامی کشور در میان دستگاه‌های خدمات رسان، از منظر مردمی حائز رتبه افتخارآمیز است، بنابراین معتقدم که بایستی با بهره گیری از تجربیات شما بزرگواران برای ارتقاء روزافزون این رضایت مندی تلاش کنیم.

فرمانده فراجا با اشاره به ارتقاء ساختار و سازمان انتظامی کشور خاطر نشان کرد: با عنایت مقام معظم رهبری "مدظله العالی" شاهد ارتقاء ساختار و سازمان انتظامی کشور بودیم و قطعا همه ما از برکت این عنایت بهره مند می‌شویم.

وی با بیان اینکه عزم و اراده جدی در فراجا وجود دارد تا به انتظارات مقام معظم رهبری " مدظله العالی" پاسخی شایسته دهیم، افزود: گام‌های مطلوبی در راستای ارائه خدمات مطلوب و هوشمند انتظامی به مردم و تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی برداشته شده است هر چند که تارسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم، اما هرگز از تلاش روزافزون دست برنمی داریم، خوشبختانه روند و سیر حرکت انتظامی رضایت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" را در پی داشته که این رضایت، چون مدال افتخاری بر سینه می‌دانیم و به سربازی معظم له افتخار می‌کنیم.

سردار اشتری تاکید کرد: چنین سرمایه بزرگی دستاورد تلاش همه گذشتگان، پیشکسوتان و شاغلان امروز فرماندهی عظیم انتظامی است و باید بگویم زحمات شما پیشکسوتان عزیز و اعضاء وابسته فراجا، بسیار تاثیرگذار و باعث عزت کشور و مردم است.

فرمانده فراجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دانش و تجربه گرانبهای پیشکسوتان و اعضاء وابسته انتظامی تاکید کرد: معتقدم که خاطرات غرورآفرین و تجربیات گرانبهای شما عزیزان در جریان ماموریت‌های متنوع، گسترده و پیچیده، بایستی مکتوب شود و چه بسا این مکتوبات به عنوان منابع آموزشی در مراکز آموزشی و دانشگاهی بهره برداری شود.

فرمانده انتظامی کشور در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد فراجا در تکریم و تجلیل بازنشستگان و اعضاء وابسته انتظامی مطرح کرد: مجموعه انتظامی کشور همواره متعلق به شما عزیزان پیشکسوت و اعضاء وابسته انتظامی است و بدانید که همه ظرفیت‌های فراجا اعم از امکانات درمانی و بهداشتی، اماکن رفاهی، ورزشی، تفریحی و خدماتی در اختیار شما عزیزان می‌باشد.

وی با یادی ازدرگذشتگان و تلاشگران شهربانان سابق عنوان کرد: امروز عزیزانی در جمع ما نیستند و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می‌داریم و برای آرامش روحشان دعا می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار