رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان:

دفاع‌مقدس دوران درخشان از تاریخ ملت ایران است

رحمانی گفت: دفاع‌مقدس دوران درخشان از تاریخ ملت ایران است، به همین دلیل باید برنامه‌های متنوع و پرباری برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۵۴۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ - 06September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس شهرستان تاکستان جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ظهر امروز با حضور حمزئی سرپرست فرمانداری، حسینی فرمانده سپاه، جعفرزادگان معاون سیاسی، بابا مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و سایر اعضا در فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه «رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با بیان اینکه دفاع‌مقدس دوران درخشان از تاریخ ملت ایران است، اظهار داشت: به همین دلیل باید برنامه‌های متنوع و پرباری برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته می‌شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکستان برای سال‌جاری این پیش‌بینی را انجام داده است.

وی افزود: گلباران مزارشهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان دارای بیشترین مدت حضور در جبهه، برگزاری نمایشگاه عکس تصاویر شهدا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برپایی نمایشگاه کتاب در بنیاد تاکستان از جمله این برنامه‌هاست.

این مقام مسئول بازدید عموم از نمایشگاه سردار دل‌ها واقع در طبقه فوقانی بنیاد تاکستان، برگزاری مسابقات دارت و پینگ‌پنگ ویژه خانواده معظم شهدا با همکاری اداره ورزش و جوانان، برگزاری نمایشگاه عکس شهدا و رزمندگان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در محل امامزاده شارین تاکستان و اعزام راویان ایثار به مدارس جهت بازگو کردن خاطرات دوران دفاع‌مقدس را از دیگر برنامه‌های بنیاد برای هفته دفاع‌مقدس برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر رزمندگان و شهدا در مدارس تاکستان با همکاری اداره آموزش و پرورش، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد امام رضا (ع) توسط والدین شهدا، فضاسازی محیط اداری بنیاد و تابلو‌های متعلق به بنیاد در سطح شهر از برنامه‌های شاخص بنیاد شهرستان تاکستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار