مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان مطرح کرد؛

تولید کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در صدا و سیمای همدان

«الوندی» تولید کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در صدا و سیمای همدان خبر داد و گفت: تولیدات صدا و سیمای همدان در حوزه دفاع مقدس جزو آثار ماندگار است.
کد خبر: ۵۴۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 07September 2022

تولید کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در صدا و سیمای همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «کیوان الوندی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه تقدیر از مسئولین برگزاری همایش بین المللی «نهضت ترجمه» و انتشار مفاهیم دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های جدید صدا و سیما بحث هویت محوری و عدالت گستری در دستور کار شبکه‌های تلویزیونی قرار گرفت و سند تحول بنیادین سازمان صدا و سیما طراحی شد.

وی افزود: در ذیل سند، مباحث ارزشی و دفاع مقدس جزو اولویت های سازمان صدا و سیما است و در هویت محوری چه چیزی بهتر از بیان موضوعات ارزشی همچون مباحث دفاع مقدس و حوزه ایثار و شهادت است.

الوندی عنوان کرد: صدا و سیمای همدان سعی کرده در قالب هنر این موضوعات ارزشی را به نمایش بگذارد و همچنین کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در بخش رادیو و تولیدات صدا و سیمای همدان در حوزه تلویزیون با موضوع دفاع مقدس جزو آثار ماندگار است. به عنوان یک رسانه استانی آمادگی داریم که در حوزه نهضت ترجمه در خدمت باشیم و این جلسه مقدمه‌ای برای اندیشیدن بیشتر به موضوعات دفاع مقدسی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار