مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

فرزندان شهدا در پیاده‎سازی سند تحول در مدارس نقش موثر دارند

«احمدزاده» با اشاره به سازماندهی فرزندان شهدا در مدارس گفت: فرزندان شهدا در پیاده‌سازی سند تحول در مدارس نقش موثری دارند.
کد خبر: ۵۴۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ - 21September 2022

فرزندان شهدا در پیاده سازی سند تحول در مدارس نقش موثر دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالرحیم احمدزاده» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بازگشایی مدارس اظهار داشت: پکیج آموزشی مهم پروژه مهر در ایام تابستان به ادارات ابلاغ شد تا امکانات و تجهیزات را برای حضور پررنگ دانش آموزان فراهم کنیم.

وی افزود: تلاش کردیم ساختار نیروی انسانی را با طبق ماموریت‌های وزارخانه به صورت متوازن متناسب سازی و ساماندهی کنیم.

احمدزاده با بیان اینکه شعار نظام تعلیم و تربیت مهارت آموزی، مدرسه محوری و تربیت تمام ساعتی است، ادامه داد: همچنین در سال تحصیلی جدید کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری تصریح کرد: ۳۲ واحد آموزشی در سطح منطقه از محل اعتبارات دولتی با ۷۵۰ میلیون تومان جهت بهینه سازی، بهسازی و تجهیزات جزیی و در ۳۰ واحد آموزشی نیز آسفالت حیاط مدرسه مرمت و بازسازی اقدام شد.

این مسئول اضافه کرد: مانور بازگشایی مدارس ۲۰ شهریور در مدارس مرکز استان برگزار شد تا پس از دو سال دوری معلمان از فضای آموزشی بستر حضور فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: اجرای طرح فاخر ملی در منطقه بلوار کشاورز ساری با هدف ساماندهی هزاران دانش آموز پیش بینی شد.

وی افزود: شنبه دوم مهر زنگ بازگشایی سال تحصیلی در مدرسه شهید بصیری در بلوار فرح آباد ساری و یک مدرسه روستایی به صدا در می‌آید.

احمدزاده با اشاره به استفاده درست از ظرفیت مدیران و معلمان تحول خواه و ارزش گرا در نظام تعلیم و تربیت بیان داشت: فرزندان شهید که معلم هستند متناسب با ظرفیت و توان سازماندهی شدند، زیرا همکاران انقلابی می‌توانند در پیاده سازی سند تحول گام‌های موثرتری بردارند.

این مسئول گفت: ۴۴ هزار و ۷۵۰ دانش آموز در ناحیه یک ساری در سه مقطع تحصیلی اقدام به کسب علم و دانش می‌کنند که از این تعداد حدود ۱۲هزار دانش آموز در ۹۸ مرکز غیر دولتی حضور دارند. عدم توسعه متوازن و جانمایی اشتباه موجب تراکم بیش از حد دانش آموزان و بحث ترافیک در مرکز استان شده است که مجوز برای توسعه مرکز جدید صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار