رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان:

خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان چراغ راه هستند

طاهری گفت: نشستن در محضر خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مایه برکت انسان خواهد بود و این عزیزان چراغ راه هستند.
کد خبر: ۵۴۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 07September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به‌مناسبت هفته تعاون، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان و «صفرعلی طاهری» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان با آزاده و جانباز 70 درصد «علی بهبودی» دیدار کردند.

«صفرعلی طاهری» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان، در این دیدار با قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان جهت هماهنگی این دیدار، اظهار داشت: ‌به‌مناسبت هفته تعاون این دیدار ارزشمند هماهنگ شده تا در خدمت ایثارگرانی باشیم که به آنان مدیونیم.

وی با بیان اینکه امروزمان حقیقتا به برکت شهدا و شما جانبازان و شهیدان زنده متبرک شد، افزود: نشستن در محضر خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مایه برکت انسان خواهد بود و این عزیزان چراغ راه هستند.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که ملاقات از نزدیک شما شهیدان زنده برای ما حاصل شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان گفت: در خدمت شما عزیزان و پاسخگوی مشکلات‌تان در اداره تعاون هستم و امیدوارم بتوانم به‌عنوان خادم شما، فرد مفیدی برای ایثارگران و تمام مردم باشم.

آزاده و جانباز 70 درصد «علی بهبودی» نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولان در منزل ایثارگران، گفت: همین که مسئولان به یاد ما هستند برای‌مان کافیست و اینکه فراموش نشده‌ایم بزرگترین خوشحالی برای ماست.

در این دیدار، مسئولان با اهدای هدایایی از مقام والای آزاده و جانباز 70 درصد علی بهبودی تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار