جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان فراجا مسیر تحول پلیس را هموار می‌کند

سردار «قربان‌زاده» گفت: بخش مهمی از دانشی که امروز پلیس به‌واسطه آن می‌تواند مسیرهای توسعه و تحول خود را بپیماید؛ اندوخته باارزشی است که از تجربیات گرانقدر بازنشستگان به دست آمده است.
کد خبر: ۵۴۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 08September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جمع پیشکسوتان شهربانی در ستاد فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل تلاش، عزم و اراده رادمردانی است که در روزهای سخت پس از پیروی انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و برای برقراری نظم و امنیت و سنگربانی دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس در انجام وظایف خود در تأمین امنیت و دفاع از ایران اسلامی، شهدا، آزادگان و جانبازان زیادی را تقدیم کرده است و اکنون نیز در تداوم دفاع مقدس بار مسئولیت پاسداری از حریم ولایت و برقراری امنیت پایدار را عاشقانه بردوش می‌کشد که در این راه جمعی به خیل شهدا می‌پیوندند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به گام‌های بلند و پرصلابت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر که علم‌محوری، مهارت و آموزش و همچنین حرفه‌ای‌گرایی را با فن‌آوری، اطلاعات و ارتباطات همسو ساخته، گفت: دانش و پژوهش قطب‌های توسعه و اعتلای سطح کمی و کیفی عملکرد پلیس خدمتگزار هستند.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان شهربانی در خراسان، ابراز داشت: بخش مهمی از دانشی که امروز پلیس به‌واسطه آن می‌تواند مسیرهای توسعه و تحول خود را بپیماید؛ اندوخته باارزشی است که از تجربیات گرانقدر بازنشستگان به دست آمده؛ بهره‌گیری از این دانش خود تفکری است که سرلوحه مأموریت‌های فرماندهی انتظامی خراسان رضوی قرار دارد.

وی با اشاره به این که گنجینه‌ای از خاطرات و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان در حال تدوین است، گفت: این اقدام حتی در تکمیل فرآیند پژوهش‌محوری پلیس استان نیز می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد چراکه داده‌هایی را برای زیر ساخت‌سازی بنیان موضوعات پژوهشی ارائه می‌دهد.

در این آئین از بازنشستگان شهربانی و جمعی از خانواده شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار