فرماندار رشتخوار:

«اخلاص» اثرگذاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را افزایش می‌دهد

«باهوش» گفت: اخلاص مهم‌ترین عامل جاودانگی شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس است؛ بر همین اساس برای اثرگذار بودن اقداماتی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد باید این ویژگی مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.
کد خبر: ۵۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 08September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسین باهوش» فرماندار شهرستان رشتخوار در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان، که امروز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های محلی ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: اخلاص مهم‌ترین عامل جاودانگی شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس است؛ بر همین اساس برای اثرگذار بودن اقداماتی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد باید این ویژگی مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

باهوش یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای پاسداشت شهیدان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین تبیین دستاوردهای حماسه دفاع مقدس است.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان وارد میدان شده‌ است تأکید کرد: باید اهداف دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی برای نسل جوان تبیین شود تا در مسیر تداوم انقلاب اسلامی دچار تردید نشوند.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است.

وی در پایان بر فضاسازی و تبلیغات محیطی و همچنین استفاده از فضای مجازی در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها