همزمان هفته دفاع مقدس؛

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همرمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ - 07September 2022

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سید «شمس‌الدین موسوی» امروز در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت و جلسه هماهنگی همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس اظهار داشت: با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف فاز نخست موزه دفاع مقدس استان زنجان دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی توسط اداره راه و شهرسازی انجام شده و بحث فیبر نوری توسط مخابرات در دست اقدام است، اضافه کرد: اعتبار استانی این طرح از محل سفر ریاست جمهوری توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هنوز محقق نشده اما ۵ میلیارد تومان اعتبار ملی آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبفای زنجان وعده آب رسانی و حل مشکل آب این مجموعه را داده است، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز براساس وعده خود بحث خرید تجهیزات را انجام می‌دهند.

موسوی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس با آیین تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: این آیین به صورت سراسری و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه از دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم به مناسبت تجلیل از پیشکسوتان ما را همراهی کنند، اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب این آیین در شرایط مناسب در زنجان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه رژه سال‌جاری دفاع مقدس به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار