همزمان با اربعین حسینی؛

داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان خادمان مسیر عشق شدند

همزمان با فرارسیدن ایام پیاده‌روی اربعین، جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان، آماده خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.
کد خبر: ۵۴۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 08September 2022

داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان، خادمان مسیر عشق شدند«علی سنجربگی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس،‌ با بیان اینکه ۸ نفر از اعضای این جمعیت از استان همدان به عنوان انتظامات مراکز درمانی به کشور عراق اعزام شده‌اند، اظهار داشت: موکب‌داران همدانی که به کشور عراق اعزام شده‌اند و یا در استان همدان فعالیت دارند آموزش‌های اولیه را در زمینه امداد و نجات آموخته‌اند تا در صورت نیاز به افرادی که به این ایستگاه‌ها مراجعه کردند را تحت مراقبت قرار دهند.

وی افزود: از پنجم شهریور ‌۲۱۲ نفر با ۵۹ دستگاه خودروی امداد، خدمت‌رسانی به زائران را از زمان ورود تا زمان خروج از استان را شروع کرده‌اند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

سنجربگی با اشاره به اینکه ۶ امدادگر در قالب ۲ تیم امدادی همراه ۲ دستگاه آمبولانس به کشور عراق اعزام شدند، بیان داشت: حدود بیست نفر از اعضای گروه رهسپاران عصر ظهور متشکل از اعضای خانه محلات به عنوان زائر به کشور عراق اعزام شدند که در مسیر پیاده‌روی به زائران امداد رسانی کنند.

وی گفت: علاوه بر خدمات در خارج از مرز کشور در داخل استان همدان نیز چندین پایگاه در حالت آماده‌باش و در حال امداد رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان متذکر شد: ۳۴ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کشور عراق اعزام شدند تا خادمان مسیر عشق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار