فرمانده سپاه بابل:

راهپیمایی «اربعین حسینی» نشانه تمدن بزرگ اسلامی است

«بابایی» گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نشانه تمدن بزرگ اسلامی است و باید همه کمک کنیم که اربعین باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.
کد خبر: ۵۴۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 08September 2022

راهپیمایی «اربعین حسینی» نشانه تمدن بزرگ اسلامی استسرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه شهرستان بابل امروز در حاشیه اعزام زائران حسینی به عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی نشانه تمدن بزرگ اسلامی است و باید همه کمک کنیم که اربعین باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: ایجاد این صحنه‌ها یادآور اعزام بسیجیان به جبهه‌هاست که این مهم تبلور جدیدی از عاشورا در سرزمین ایران اسلامی است.

بابایی بیان داشت: پیام اربعین همان ندای «هیهات من الذله» امام حسین است که ملت امام حسین (ع) در عصر امروز با حضور در راهپیمایی عظیم اربعین در عمل به زبان جاری می‌کنند، این «حب الحسین» است که ملت جهان را تبدیل به امت حسینی کرد.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) در این روز‌ها با حیا و عفت زنانه به زنان دنیا آموخت که می‌توان در خط مقدم بود و علیه دشمن تازید و حرف حق را به زبان آورد.

فرمانده سپاه شهرستان بابل بیان داشت: سپاه شهرستان بابل با بهره‌گیری از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان و کمک و همراهی امام جمعه، فرماندار و شهرداری بابل زمینه حضور ۲۰۰ زائر حسینی در قالب ۵ اتوبوس و ۳ مینی‌باس به صورت رایگان، برای شرکت در این همایش بزرگ فراهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها