مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مجموعه کتب نقش زنان لرستان در دفاع مقدس نگاشته می‌شود

سرهنگ «رشیدی» از نگارش مجموعه کتب نقش زنان لرستان در دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مجموعه با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان نگاشته می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۷ - 29September 2022

مجموعه نقش زنان لرستان در دفاع مقدس نگاشته می‌شود

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از نگارش مجموعه کتب نقش زنان لرستان در دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان نگاشته می‌شود.

وی افزود: در بررسی و نقش زنان لرستانی در ستاد‌های پشتیبانی جنگ، همه شهر‌های استان مد نظر هستند و نقش زنان هر شهرستان در کتابی جداگانه نگاشته می‌شود. فراخوان گردآوری آثار مرتبط با نقش زنان لرستانی در دفاع مقدس منتشر شده است.

رشیدی تصریح کرد: فرمانداری‌ها به عنوان مسئول هیئت امنای دفاع مقدس در شهر‌ها می‌توانند با انتشار فراخوان، نقش مهمی در گرد آوری آثار مربوط به نقش زنان در دفاع مقدس داشته باشند. در استان لرستان آثاری نیز در حوزه بانوان فعال لرستانی در هشت سال جنگ تحمیلی نگاشته شده است که با توجه به حضور موثر این قشر ایثارگر در دفاع مقدس بسیار محدود هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان افزود: کارگاه‌های توانمندسازی نویسندگان لرستانی در حال برگزاری است که با توجه به استقبال نوقلمان و نویسندگان، کارگاه‌های ویراستاری، تاریخ شفاهی، شعر و ... نیز بر گزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار